شناسهٔ خبر: 22092664 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

2 خبر از دانشگاه کردستان

برگزاری همایش ملی آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه کردستان

سنندج- ایرنا- برگزاری همایش ملی آمزوش زبان انگلیسی با عنوان 'نوآوری های و پیشرفت های حرفه ای' و شرکت 2 هزار دانشجوی دانشگاه در طرح پایش و سنجش توانمندی ها 2 خبر از دانشگاه کردستان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه کردستان، دبیر علمی نخستین همایش ملی آموزش زبان انگلیسی نوآوری‌ها و پیشرفت‌های حرفه‌ای، چهارم آبان در دانشگاه کردستان برگزار می شود.
حبیب سلیمانی با اشاره به اینکه کمیته علمی همایش متشکل از 40 استاد صاحب نظر از دانشگاه‌‌های سراسر کشور است، افزود: پس از اعلام فراخوان 150 مقاله به دبیرخانه واصل شد که از این تعداد 100 مقاله از سوی داوران پذیرش و جهت ارائه در همایش معرفی شد.
به گفته وی، این همایش در هشت پنل تخصصی به صورت همزمان در دانشگاه کردستان برگزار می شود و تمامی مقالات به صورت شفاهی ارائه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه از برنامه‌های جنبی همایش، برگزاری کارگاه Item Response Theory (IRT) است یادآور شد: این کارگاه توسط دکتر حمدالله راوند، استاد تمام دانشگاه والعیصر رفسنجان در تالار فردوسی دانشکده علوم انسانی برگزار خواهد شد و در پایان به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهی اعطا می شود.
سخنرانان ویژه همایش دکتر سید محمدعلوی استاد تمام گروه زبان انگلیسی دانشگاه تهران و دکتر سید ضیاء الدین تاج‌الدین استاد تمام گروه زبان انگلیسی دانشگاه علامه طباطبایی و دبیر اجرایی همایش دکتر جلیل فتحی هستند.
نخستین همایش ملی آموزش زبان انگلیسی نوآوری‌ها و پیشرفت‌های حرفه‌ای روز پنجشنبه (4 آبان) در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.
**
شرکت 2 هزار دانشجوی دانشگاه کردستان در طرح پایش و سنجش توانمندی ها
معاون مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان، گفت: حدود 2 هزار نفر از دانشجویان جدیدالورود سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه کردستان در طرح پایش و سنجش توانمندی‌ها، مهارت‌ها و علائق فردی شرکت کردند.
شریف ترکاشوند با اشاره به اینکه طرح پایش و سنجش، به صورت الکترونیکی در سامانه گلستان و طی فرآیند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود انجام شده است، گفت: با توجه به نتایج طرح پایش، می‌توان از آن به عنوان منبعی جامع در راستای برنامه‌ریزی و سیاستگذاری‌های آتی فعالیت‌های مختلف دانشگاه بهره برد.
وی یکی از مزیت‌های اجرای این طرح را، آشنایی هر چه بیشتر مسئولان و برنامه ریزان امر با توانمندی‌ها و خواسته ها و نیازهای دانشجویان عنوان کرد.
طرح پایش به منظور شناسایی علایق و استعدادهای دانشجویان، طرح پایش و سنجش توانمندی‌ها در زمینه‌های؛ قرآنی و مذهبی، ورزشی، رایانه و زبان، هنری و ادبی و همچنین اجتماعی و امور خیریه برگزار شده است.
دریافت و تنظیم: افسانه گلباغی ** انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102

انتهای پیام /*

نظر شما