شناسهٔ خبر: 21953585 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با وجود عدم استخدام دانش‌آموختگان بورسیه وزارت نفت؛

استخدام تضمینی خانواده نمایندگان مجلس در وزارت نفت!/ دختر نماینده آمل بدون هیچ ربطی به وزارت نفت رسما کارمند پژوهشگاه شد

یکی از فارغ‌التحصیلان بورسیه دانشگاه صنعت نفت با اشاره به استخدام رسمی دختر نماینده مجلس آمل در وزارت نفت گفت: این شخص جزو مجموعه نفت و بورسیه‌های وزارت نبوده و احتمالا به واسطه اینکه پدر وی نماینده مجلس بوده به پژوهشگاه منتقل شده است.

صاحب‌خبر -
یکی از فارغ التحصیلان بورسیه دانشگاه صنعت نفت در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به استخدام رسمی دختر نماینده مجلس آمل در وزارت نفت گفت: این شخص جزو مجموعه وزرات نفت و بورسیه های وزارت نفت نبود و احتمالا فقط به خاطر اینکه پدر وی نماینده مجلس بوده به پژوهشگاه منتقل شده است.
 
  استخدام تضمینی خانواده نمایندگان مجلس در وزارت نفت صحت دارد!/ دختر نماینده آمل رسما کارمند پژوهشگاه نفت شد
 
وی با بیان اینکه رشته تحصیلی این شخص شیمی فیزیک بوده و هیچ ارتباطی با وزارت نفت ندارد ادامه داد: گویا وی که یا در دانشگاه آزاد نجف آباد یا خمینی شهر شاغل بوده از شغل خود راضی نبوده و سپس از طریق پدر خود جناب یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس که طی صحبت هایی با زنگنه وزیر نفت داشته، دستور انتقال وی به پژوهشگاه صادر می شود.
 
این فارغ التحصیل ادامه داد: بیژن زنگنه، وزیر نفت طی تماس تلفنی در برنامه زنده تلویزیونی شبکه سه سیما، در پاسخ به پرسش مجری که پرسید: «با توجه به اینکه مطرح می کنید فرد سفارش پذیری نیستید، چندی پیش نامه ای در فضای مجازی منتشر شده دال بر اینکه با به کارگیری دختر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافقت کرده اید»، گفته بود دختر این نماینده مجلس دارای مدرک دکتری (Ph.D) است. این در حالی است که ضوابط استخدامی برای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد با دکتری متفاوت است. افراد دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد باید از طریق آزمون جذب شوند، در حالیکه این شرایط برای مدرک دکتری وجود ندارد.

وی تصریح کرد: ما هم بر همین اساس در حال حاضر مشغول تهیه یک لیستی از دانشجویانی هستیم که مدرک phd دارند و فقط به خاطر اینکه پدرشان نماینده مجلس نیست، همچنان پشت دروازه استخدامی وزارت نفت مانده اند!

نظر شما