شناسهٔ خبر: 21911889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

«نماز و فضای مجازی»عنوان فراخوان اجلاس سراسری نماز

رییس ستاد اقامه نماز استان مازندران از فراخوان بیست وششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و فضای مجازی» خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ،حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی افزود: این فراخوان   به منظور جریان‌سازی و نهضت تولید محتواهای متنوع در زمینه نماز  در بین مخاطبان است و فعالان فضای مجازی، نخبگان، حوزویان و دانشگاهیان، صاحبنظران و متخصصین حوزه فناوری اطلاعات و تولید و نشر محتوای دیجیتال از مخاطبان این فراخوان است. 

وی تصریح کرد:شناسایی، سازماندهی، تشویق و ترغیب فعالان فضای مجازی در زمینه ترویج نماز؛  تولید و نشر محتواهای فاخر نمازی در فضای مجازی و  ایجاد بانک ایده و تجربیات موفق در زمینه تولید و توزیع محتواهای نماز در فضای مجازی از اهداف این فراخوان است. 

بر اساس این گزارش دراطلاعیه فراخوان ارسال آثار به  بیست وششمین اجلاس سراسری نماز بر  محورهای  تولید محتوای نمازی برگرفته از آیات و روایات شامل  آثار نمایشی( پویانمایی، موشن گرافیک ، رئال، گیف )، طرحهای گرافیکی( تابلو مقاله، پوستر، اینفوگرافیک)، پادکست‌های صوتی و استیکرهای نمازی تاکید شده  است. 

 تولید نرم افزارهای تلفن همراه و رایانه‌ای از جمله بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی، چند رسانه‌ای از جمله محورهای دیگر این فراخوان است. همچنین توزیع و نشر محتواهای نماز از دیگر محورهای این فراخوان است که شامل شبکه‌سازی موضوع نماز در شبکه‌های اجتماعی در بین اشخاص حقیقی و حقوقی( وبگاه ها و نرم افزارهای تعاملی تلفن همراه)، نشر محتواهای نماز  از طریق ساخت وب سایت های تخصصی نماز، ایجاد کانال‌ها و گروه‌های تخصصی نماز در نرم افزارهای پیام رسان تلفن همراه، اشتراکگذاری و باز نشر محتوای نمازی در وبگاه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تحت وب و نرم افزارهای تعاملی تلفن همراه است. 

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پانزدهم آبان ماه امسال  از طریق سامانه www.namazportal.ir ارسال و دهم آذرماه 96 نتایج را از طریق همین پرتال پیگیری کنند. به آثار برگزیده رتبه های اول تا سوم در هر موضوع از محورهای فراخوان، هدایای نقدی به همراه لوح تقدیر تقدیم خواهد شد.

علاقمندان  برای آگاهی بیشتر از جزئیات این فراخوان به سایت www.namaz.ir و کانال تلگرامی namaz_ir@ مراجعه کنند. 

نظر شما