شناسهٔ خبر: 2168062 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کارگاه آموزشی کارکرد بنگاه های رسانه ای در نشریات محلی برگزار شد

تهران- ایرنا- همزمان با آخرین روز از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، کارگاه آموزشی کارکرد بنگاه های رسانه ای در نشریات محلی برگزار شد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، در این کارگاه رها خرازی، عضو هیأت علمی ارتباطات دانشگاه علوم تحقیقات به مباحث مربوط به اقتصاد رسانه ها، کمپین های تبلیغاتی، کنش و واکنش اقتصاد رسانه، تصویرسازی از شهرها و کشورها برای کسب سرمایه، هماهنگی محتوا با مباحث اقتصادی رسانه ها، استقلال رسانه ای و ... پرداخت. همچنین رسانه ها و مطبوعات به عنوان جریان ساز اقتصادی مورد بررسی قرار گرفتند. در ادامه این کارگاه آموزشی انواع مدیریت اقتصادی اداره مطبوعات عنوان و مدلی در این خصوص ارائه شد و در پایان نیز پرسش و پاسخ در خصوص مباحث ارائه شده انجام شد. در طول بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها نشست های تخصصی و کارگاههای آموزشی مختلفی از روز یکشنبه هجدهم آبان تا امروز (جمعه) در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از روز شنبه هفدهم آبان آغاز شد و تا ساعت 20 امشب در مصلی تهران پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه ای است. تهرام/9350/699