شناسهٔ خبر: 2160146 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نشست خبری ستاد پیگیری انتظارات ملت از مذاکرات-۳

دیانی: بلافاصله پس از عقد توافق نامه باید همه تحریم‌ها برداشته شود

دبیر اتحادیه انجمن های مستقل گفت: ما چهار نوع تحریم داریم که از طرف شورای امنیت اتحادیه اروپا، ریاست جمهوری امریکا، کنگره امریکا در ایران اعمال شده است که باید تمامی آنها برداشته شود بلافاصله پس از عقد توافق نامه باید همه تحریم ها برداشته شود چرا که 5 کشور مقابل ایران حق وتو دارند و این امکان را دارند که تحریم ها را بردارند.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» دبیر اتحادیه انجمن مستقل که در نشست خبری ستاد پیگیری انتظارات ملت از مذاکرات که امروز با حمایت "خبرگزاری دانشجو "در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد گفت: اتفاق بدی که در فضای سیاسی افتاده است تقسیم بندی جناح های سیاسی براساس جریان های مبتنی برتوافق و سوءاستفاده از مسئله هسته ای هست که یک مسئله ملی محسوب می شود.

 


وی انجمن های دانشجویی را چشم بینای جامعه دانست و افزود: طبق فرمایش امام خمینی (ره) انجمن های اسلامی چشم بینای جامعه هستند و آنها به همین دلیل ستادی را تشکیل دادند که نقطه انحراف واوج و فرود اززبان ملت بیان شود.

 


دبیر اتحادیه انجمن های مستقل در وجود یک توافق خوب تأکید کرد و گفت: تمام هدف ما این است که یک توافق خوب داشته باشیم وگرنه یک توافق بد فرقی با عدم توافق نمی کند اعضای ستاد دور هم جمع شدند و یکسری از شاخصه ها را که مورد انتظار مردم است استخراج کردند.

 


وی به تشریح این شاخصه ها پرداخت و گفت: تا دو هفته اینده مسائل هسته ای در کشور تبیین می شود و پیام انتظارات ملت ایران به امریکا و سازمان ملل و گروه 1+5 از طریق همین نشست ها مخابره می شود باید تحریم ها از هر نوعی برداشته شود.

 


وی در خصوص نوع تحریم ها گفت: ما چهار نوع تحریم داریم که از طرف شورای امنیت اتحادیه اروپا، ریاست جمهوری امریکا، کنگره امریکا در ایران اعمال شده است که باید تمامی آنها برداشته شود بلافاصله پس از عقد توافق نامه باید همه تحریم ها برداشته شود چرا که 5 کشور مقابل ایران حق وتو دارند و این امکان را دارند که تحریم ها را بردارند.

 


دیانی درپایان به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: براساس فرمایشات رهبری خط قرمزهای نظام باید رعایت شود و برخورد با جمهوری اسلامی در قاعده پرونده های عادی دنبال شود.

 

نظر شما