شناسهٔ خبر: 68327091 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

پیام سرلشکر باقری به وزیر جدید پزشکیان

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان، در پیامی کسب رأی اعتماد مجلس را برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به امیر عزیز نصیرزاده تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان، در پیامی به امیر عزیز نصیرزاده، کسب رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به وی برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان دکتر عزیزالله نصیرزاده

با سلام و تحیات؛

کسب رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در تصدی "جایگاه خطیر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح" در دولت چهاردهم، که بیانگر تعهد، لیاقت و شایستگی‌های جنابعالی است موجب خرسندی و مسرت گردید.

بی تردید تجارب ارزشمند و اطمینان بخش آن برادر گرانقدر طی سالیان متمادی نقش آفرینی در سنگرهای مختلف فرماندهی و مدیریتی ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و نیز دوره درخشان تصدی جانشینی ستاد کل نیروهای مسلح، پشتوانه‌ای گران سنگ و راهگشا برای اجرای برنامه‌های مورد نظر "دولت وفاق ملی" در پیش برندگی رویکرد " تحول آفرینی و پیشرفت همه جانبه در حوزه‌های دفاعی، نظامی و امنیتی کشور" و " پشتیبانی پایدار و مؤثر از نیروهای مسلح کشور بوده و می‌تواند جایگاه ایران و ایرانی در شکل‌گیری نظم نوین جهانی و منطقه‌ای را ترسیم و تحکیم بخشد.

این رخداد خجسته که نقطه‌ای باشکوه و نصاب ممتازی در کسب رأی اعتماد وزرای دولت از "خانه ملت" و "مجلس شورای اسلامی" را نیز رقم زد به آن همرزم فرهیخته تبریک و تهنیت نموده و دوام توفیق آن امیر عالیقدر و دیگر ارکان و اجزای وزارت دفاع تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از تدابیر و منویات حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنم.

نظر شما