شناسهٔ خبر: 21575950 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دانش آموزان روستای طولش خلخال درانتظار مدرسه جدید هستند

اردبیل - ایرنا - دانش آموزان مدرسه شهید خیابانی روستای طولش خلخال در شرایط سخت و در مدرسه قدیمی در حال تخریب تحصیل کرده و همچنان در انتظار تکمیل مدرسه جدید این روستا هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی فرماندار خلخال روز دوشنبه در بازدید از عملیات اجرایی احداث مدرسه جدید روستای طولش از توابع بخش مرکزی این شهرستان افزود: انتظار ما از مسوولان اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل تکمیل و بهره برداری از این مدرسه قبل از آغاز سال تحصیلی جدید بود که این امر تاکنون محقق نشد.
او گفت: هم اکنون دانش آموزان 2 مدرسه دخترانه و پسرانه این روستا در شرایط سخت و در کلاس های در حال تخریب در حال تحصیل هستند.
عملیات اجرایی ساخت مدرسه جدید روستای طولش از سال 1381 از محل اعتبارات بنیاد برکت آغاز شده ولی بدلیل نداشتن اعتبار این طرح برای مدتها تعطیل و از سال گذشته با پیگیری بخشدار مرکزی خلخال اجرای آن دوباره شروع شد ولی در حال حاضر به دلیل کندی کار عملیات اجرایی آن پایان نیافته است.
بیش از 200 دانش آموز دختر و پسر روستای طولش در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر همچنان به تحصیل در زیر طاق های لرزان مدرسه قدیمی و در حال تخریب این مدرسه ادامه می دهند و شرایط تحصیل دانش آموزان در کلاس های تنگ و تاریک و اتاق هایی که با کیسه های پارچه ای برای پیشگیری از ریزش سقف و دیوارها پوشانده شده، مناسب نیست.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است. روستای طولش از مناطق محروم این شهرستان می باشد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
6018/7119

انتهای پیام /*

نظر شما