شناسهٔ خبر: 21448964 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در تالار وحدت

برگزیدگان اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در بخش های مختلف معرفی شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با معرفی برگزیدگان در رشته های مختلف امروز در تالار وحدت برگزار شد.

هومان اسعدی دبیر جشنواره موسیقی جوان در این مراسم گفت: امروز پس از بیست روز کار فشرده شاهد برگزاری مراسم اختتامیه هستیم و این جشنواره با کمک جمع عظیمی از استادان بزرگوار برگزار شد و چنین جشنواره ای نه تنها در ایران که در دیگر جاهای جهان هم چنین جشنواره ای سابقه برگزاری نداشته است.

وی افزود: جشنواره هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی پیشرفت داشته است و امسال نیمی از جشنواره به موسیقی نواحی اختصاص داشت.

وی درباره حمایت از برگزیدگان جشنواره تصریح کرد: در سال های گذشته درباره حمایت از برگزیدگان جشنواره همواره صحبت شده است و اعلام می کنیم که استادانی که در کنار جشنواره هستند، همواره حاضرند که دانسته های خود را در اختیار برگزیدگان جشنواره قرار دهند و از هیچ حمایت معنوی فروگزار نمی کنند و حلقه دیگری از حمایت را نهادهای دولتی باید انجام دهند.

برگزیدگان بخش موسیقی نواحی ایران:

بخش موسیقی آذربایجان در بخش آذری، رده سنی الف، آراز وجودی رتبه اول، آراز قاسمی و فواد مصلحت‌جو مشترکاً رتبه سوم را کسب کردند.
رده سنی ب، پویا جلالی و مهران بهروزی مشترکاً رتبه سوم را کسب کردند.
بخش تکنوازی ساز کمانچه آذری، رده سنی الف، رضا محمدی رتبه اول را کسب کرد.
در گروه سنی ج، مسعودرضا قلی‌زاده رتبه دوم و آیلار جهانگیری رتبه سوم را کسب کردند.
بخش تکنوازی ساز گارمون، رده سنی ب، الهام ساعی رتبه دوم را کسب کرد.
رده سنی ج، سینا حسن زاده رتبه دوم را کسب کرد.
بخش تکنوازی ساز قوپوز، رده سنی الف، شاهین هاشم نژاد رتبه اول، ابراهیم راثی رتبه دوم، و عرفان باقری رتبه سوم را کسب کردند.
همچنین در رده سنی ج، علی رجبی و محمد علیزاده مشترکاً رتبه سوم را کسب کردند.
هیئت داوران بخش موسیقی شرق و جنوب خراسان، ضمن تقدیر از علی پورعطایی نوازنده دایره، برگزیدگان این بخش را به شرح ذیل اعلام کرد:
بخش تکنوازی ساز دوتار شرق و جنوب خراسان، در رده سنی الف، یاسمین تنها و امین دامن‌پاک به طور مشترک رتبه اول، مهناز رضایی رتبه دوم و مهدیس ابراهیمیان و امیر الهی مشترکاً رتبه سوم را کسب کردند.
رده سنی ب، مصطفی تیموری و همایون حامدی مشترکاً رتبه اول، و محمدامین شیری رتبه دوم را کسب کردند.
گروه سنی ج، محمد سلیمانی و سلمان سلیمانی به طور مشترک رتبه اول، علی شیری و سجاد رضایی‌نسب نیز به طور مشترک رتبه دوم، و علی پورعطایی رتبه سوم را کسب کردند.

برگزیدگان آواز شرق و جنوب خراسان در رده سنی الف 1، مبین دُرپور رتبه اول، محمدامین امینی رتبه دوم، و محمدمهدی محفوظی‌فرد رتبه سوم را کسب کرد.
گروه سنی الف 2، عبدالرحمان باطوری رتبه اول، و کیان واحدی رتبه سوم را کسب کردند.
گروه سنی ب، محسن کریمی رتبه سوم را کسب کرد .
گروه سنی ج، علی پورعطایی رتبه سوم را کسب کرد.

برگزیدگان بخش موسیقی شمال خراسان از سوی هیئت داوران به شرح ذیل اعلام شدند.
بخش تکنوازی ساز دوتار شمال خراسان، در رده سنی الف، مصطفی اسلامی رتبه اول، و آریا صادقی قهرمانلو رتبه دوم را کسب کردند.
گروه سنی ب، جابر دلربائی رتبه اول، فرشاد علی‌نژاد و مجتبی حیدری مشترکاً رتبه دوم، و محمدحسین اکبرزاده رتبه سوم را کسب کردند.
گروه سنی ج، اعظم کارگرفلاح و امیرپاشا آذری مشترکاً رتبه دوم، و عمید غفاری رتبه سوم را کسب کردند.

برگزیدگان آواز و دوتار شمال خراسان از سوی هیئت داوران اعلام شد.
گروه سنی الف، جلیل خانی و فرهاد اسلامی به طور مشترک رتبه دوم و علی انصاری رتبه سوم را کسب کرد.
در بخش ساز دوتار موسیقی مازندران هیئت داوران در رده سنی الف رتبه اول ممحمدرضا محمدی، و رتبه دوم محمدحسین طیبی.
همچنین رده سنی ب، رضا احمدی رتبه دوم را کسب کرد.
برگزیدگان تکنوازی ساز کمانچه مازندران معرفی و تندیس، لوح تقدیر و جایزه خود را دریافت کردند به طوری که در بخش ساز کمانچه موسیقی مازندران هیئت داوران در رده سنی الف، محمدرضا محمدی رتبه دوم و حسام بَتیار رتبه سوم را کسب کردند.
رده سنی ج، سعدی صادقی رتبه اول را کسب کرد.
برگزیدگان تکنوازی ساز لَلِه‌وا، در رده سنی الف، محراب قیاسی رتبه اول، حسین جهانی نسب رتبه دوم، و سامی گل زاده رتبه سوم را کسب کردند.
گروه سنی ب، حمیدرضا قیاسی رتبه اول را کسب کرد .
گروه سنی ج، پویا محسنی رتبه اول را کسب کرد.
برگزیدگان تکنوازی ساز دوسَرکوتِن، در رده سنی الف، محمدرضا کاظمی رتبه اول، امیررضا محمدی رتبه دوم، و امیررضا طیبی رتبه سوم را کسب کرد.
برگزیدگان بخش آواز مازندران، در رده سنی الف، یونس قریشی رتبه دوم را کسب کرد.

بخش موسیقی لرستان؛ ساز کمانچه‌ی لری، رده‌ سنی الف، سبحان امرائی از کوهدشت رتبه‌ اول، سهراب بحیرائی از نهاوند رتبه‌ی دوم و رضا جایدری از خرم‌آباد رتبه‌ سوم را کسب و تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی خود را دریافت کردند.
رده‌ی سنی ب، میلاد علیپورراد از کوهدشت رتبه‌ی اول، سیدسعید سلامتی ضرون از شهر قدس رتبه‌ دوم و حسن سالاروند از دورود رتبه‌ سوم را کسب و تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی خود را دریافت کردند.
بخش سرنای لرستان، رده‌ سنی الف تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی هیئت داوران به امیرحسین بسطامی و شاهرخ پیمانی از خرم‌آباد تعلق گرفت.
بخش موسیقی آذری، ساز تارِ آذری رده‌ سنی الف، هیئت داوران تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی خود را به فرزین انگوری رازقی از تبریز به عنوان رتبه‌ اول، شهریار مشتاقی از تبریز به عنوان رتبه‌ دوم و یانار رنجبریان‌اصل از تبریز به عنوان رتبه‌ سوم تقدیم کردند.
رده‌ سنی ب نیز جهانگیر ملکی از شهر جدید سهند و شهریار الهی از مشکین‌شهر مشترکاً رتبه‌ی اول را کسب کردند و تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی خود را دریافت نمودند.

رده‌ سنی ج، تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به المان اطهری از خوی به عنوان رتبه‌ی اول، بهروز اسکندری از زنجان به عنوان رتبه‌ی دوم و سعید ضاربی از میانه به عنوان رتبه‌ سوم تعلق گرفت.
بخش ساز کمانچه‌ آذری، رده‌ سنی الف نیز تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی از سوی داوران به چیچک شاطرزاده تبریزی از تبریز به عنوان رتبه‌ اول، آراز عباسی لشنلو از ارومیه به عنوان رتبه‌ دوم و رضا محمدی از تبریز به عنوان رتبه‌ سوم اهدا شد.
رده سنی ب، هیئت داوران هیچ یک از شرکت‌کنندگان این بخش را شایسته‌ رتبه‌ تشخیص ندادند و در رده‌ سنی ج از مسعود رضا قلی‌زاده از میانه نیز با اهدای لوح، تقدیر کردند.
هیئت داوران همچنین در ساز نقاره‌ آذری، رده سنی ج، از سیدامیر آل‌نبی از تبریز، در ساز قوپوز گروه سنی الف از اسماء میکائیلی از مشکین‌شهر تقدیر کردند.
بخش موسیقی ترکمن، ساز دوتار ترکمن رده‌ی سنی ب لقمان امانیان و همرا پورقاز در رده‌ی سنی ج از بندرترکمن شایسته‌ی تقدیر ویژه دانستند و لوح تقدیر و جایزه نقدی را به این دو نوازنده تقدیم کردند.
بخش موسیقی بوشهر، ساز نی‌انبان، گروه سنی ج، هیئت داوران محسن آقایی عطاآباد و ساناز یوسفی بوشهری از بوشهر را شایسته‌ تقدیر ویژه دانستند و لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی را به این دو نوازنده اهدا کردند.
بخش موسیقی شرق و جنوب خراسان، تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌نقدی خود را به یاسمین تنها از مشهد به عنوان رتبه‌ دوم و محمدامین شیری از تایباد و کیان واحدی از تربت جام مشترکاً به عنوان رتبه‌ سوم دادند.
رده‌ سنی ب، تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی جشنواره را به همایون حامدی از تربت جام به عنوان رتبه‌ دوم و مصطفی تیموری از تربت جام به عنوان رتبه‌ سوم اهدا کردند.
تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی جشنواره را مشترکاً به علی شیری مشهدریزه از تایباد و علی پورعطایی محمودآبادی از تربت جام به عنوان رتبه‌ دوم و نیز مشترکاً به ساویس آقامحمدی از تربت جام و فریبا پورعطایی محمودآبادی از تربت جام به عنوان رتبه‌ سوم تقدیم کردند و از سجاد رضایی‌نسب، نوازنده‌ دوتار شهر کاشمر تقدیر شد.
در شاخه‌ی آواز تربت جام نیز تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی به مبین دُرپور به عنوان برگزیده و لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی معادل نفر سوم به محمدامین امینی خلیلی تعلق گرفت.
همچنین در بخش دوتار موسیقی شمال خراسان، رده‌ سنی الف، مهدی عقیقی علی‌آباد از قوچان رتبه‌ اول، مصطفی اسلامی از شهریار و فرهاد اسلامی از شیروان مشترکا رتبه‌ سوم را کسب و تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی جشنواره را دریافت کردند.
رده سنی ب، تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی را به سعید هوشمند از شیروان به عنوان رتبه‌ دوم و مشترکاً به شهاب رضازاده از شیروان و امیر پاشا آذری از تهران به عنوان رتبه‌ سوم اهدا کردند.
رده سنی ج، نیز حسن تایانلوی‌بیک از شیروان و مظاهر حدادیان فاروجی از فاروج مشترکاً رتبه‌ اول، اعظم کارگرفلاح از شیروان و مریم مروّج از قوچان مشترکاً رتبه‌ سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی جشنواره کسب کردند و هیئت داوران با اهدای لوح از دیانا رجبی‌پرکنی از مشهد تقدیر کردند.
بخش ساز تنبور، رده‌ سنی الف، تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی به پویا عباسی از کرمانشاه به عنوان رتبه‌ اول، حافظ کریمی از کرند غرب به عنوان رتبه‌ دوم و وریا کریمی از کرند غرب و بهداد رضایی از صحنه مشترکاً به عنوان رتبه‌ سوم تعلق گرفت.
رده‌ سنی ب، سهیل رستمی از کرمانشاه رتبه‌ اول، تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی را کسب کرد و تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی جشنواره را به سیدسروش رحیمی‌نیا از تهران و علی مومیوند از همدان را مشترکاً به عنوان رتبه‌ سوم اهدا کردند.
گروه سنی ج، نیز تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی جشنواره مشترکاً به رامتین کاکاوندی از صحنه و میلاد محمدی برشاهی از کرمانشاه به عنوان رتبه‌ اول، ادریس غلامی بیامه از اندیشه به عنوان رتبه‌ دوم و مصطفی عزیزی از کرمانشاه به عنوان رتبه‌ سوم تعلق گرفت.
بخش آواز و تنبور نیز هیئت داوران در رده سنی الف، سجاد رضایی از سرپل ذهاب را به عنوان برگزیده انتخاب کرده و تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی جشنواره را به او اهدا کردند.
رده‌ی سنی ب، علی کمالی از دالاهو رتبه‌ اول، سیروان شیروئی از دالاهو رتبه دوم و حامد ناجی از الوند رتبه‌سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی دریافت کردند.

شاخه‌ی ساز دف، رده‌ سنی الف، وحیده نقیبی از ایلخچی رتبه‌ اول، کی‌ناز کیاالوندی از گرگان رتبه‌ دوم و امیر مرادی از صحنه رتبه‌سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر دریافت کردند.
رده‌ی سنی ب، تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی به غزل میرزایی از شوشتر و منا ملایی از سنندج مشترکاً به عنوان رتبه‌ اول، شادی غلامی از سنندج به عنوان رتبه‌ دوم و غزل رحیمی از اهواز به عنوان رتبه‌ سوم تعلق گرفت.
گروه سنی ج، نیز سامان میمنت از قروه رتبه‌ اول، رامتین کاکاوندی از صحنه رتبه‌ دوم و مشترکاً علی پورعطایی محمودآبادی از تربت جام و نازنین نره‌ائی از بوشهر رتبه‌سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی دریافت کردند.
همچنین در شاخه ساز نرمه نای و ضرب کردی، تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ جشنواره به دونوازی نرمه نای کیومرث محمودی و اسماعیل محمودی از بوکان به عنوان رتبه‌ اول، دونوازی نرمه نای و ضرب کردی مژگان سیدی بوکانی (نرمه نای) و مژده سیدی بوکانی (ضرب کردی) از بوکان به عنوان رتبه‌ دوم و مشترکاً دونوازی نرمه نای و ضرب کردی آروین دباغی (نرمه نای) و امید دباغی (ضرب کردی) از بوکان و کریم صالحی یکشوه (نرمه نای) و متین حسینی (ضرب کردی) از بوکان به عنوان رتبه‌ی سوم اهدا شد.
بخش آواز هوره، نیز هیئت داوران با اهدای لوح، جایزه‌ نقدی معادل نفر سوم و تندیس از سجاد رضایی از شهر سرپل ذهاب تقدیر ویژه کردند.

برگزیدگان بخش موسیقی کلاسیک:

بعد از اهدای جوایز برگزیدگان بخش موسیقی نواحی، نماهنگی از ایام برگزاری جشنواره‌ی دهم موسیقی جوان پخش و نیلوفر هادی سهی، نوازنده‌ی ویولا و پریناز حیدری‌نژاد، نوازنده‌ی گیتار، شرکت‌کنندگان بخش موسیقی کلاسیک، به اجرا پرداختند و سپس با حضور هیئت داوران بخش موسیقی کلاسیک برگزیدگان این بخش معرفی شدند، به طوری که در شاخه‌ی ساز ویلن رده سنی الف، ارس سان احمدی از تهران رتبه اول و صبا بنائیان از مشهد رتبه دوم، و سارا نادری از اصفهان و علیرضا آذربو از تهران به طور مشترک رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی کسب کردند.
رده‌سنی ب، بهزاد جعفریان از اصفهان رتبه اول و نگارالسادات میرلوحی فلاورجانی از اصفهان رتبه‌ دوم و مصباح کرم‌بخش از شاهین‌شهر و هادی هادی‌لو از گرگان به‌طور مشترک رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.
در رده سنی ج، سامان نافعی‌کوهی از لنجان رتبه اول و فرشاد شیرانی از اصفهان و فرمهر حسن‌بیگلو به طور مشترک رتبه دوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی کسب کردند.
شاخه‌ ساز ویولا، روزبه حجت‌پناه از تهران رتبه دوم و آریان زمانی‌علویجه و سیدعلیرضا نمکیان‌یزدی به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.
در گروه سنی ج، تنها وحید دلاور از شیراز از سوی هیئت داوران تقدیر شد.
شاخه‌ ساز ویُلنسل، رده سنی الف، صبا فردوسی و پریا مولایی از تهران به طور مشترک رتبه اول را به‌همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی کسب کردندو نیلوفر میرزانبی‌خانی از تهران رتبه دوم و ثنا شهمیری از تهران رتبه سوم را کسب کردند.
گروه سنی ب، مُنا ایقانی و یاسمن کوزه‌گر به‌طور مشترک رتبه سوم را همراه با تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی کسب کردند.
رده سنی ج، سیده‌هنگامه حسینی از کرج رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی کسب کرد.
ساز پیانو، رده سنی الف،مهتاب روح صداقت و شیدا فرزین به طور مشترک رتبه دوم و کوروش بت‌فریب رتبه سوم را با تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی کسب کردند.
در رده سنی ب، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی از سوی هیئت داوران به یاسمین حسین‌زاده از اصفهان به عنوان رتبه اول و سارا صوفی‌سیاوش از تهران به عنوان رتبه دوم تعلق گرفت.
در رده سنی ج، رتبه اول از سوی هیئت داوران به متین (رضا) لادانی از تهران و رتبه دوم به حسین برادران از تهران به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی تعلق گرفت.
شاخه ساز گیتار، رده سنی الف، تارا آقاخانی از تهران و هستی بیرقی از فیروزکوخ به طور مشترک رتبه دوم و ملیکا بلندمتی رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی کسب کردند.
رده سنی ب، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره را مشترکاً به پرهام پاک‌نژاد از نیشابور، و رضا نیکزاد از شهرکرد به‌عنوان رتبه دوم اهدا کردندو سینا درخشی چوان‌علیا از تبریز و محمد سُلگی از قم به طور مشترک رتبه سوم را دریافت کردند.
گروه سنی ج، تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی جشنواره به عطا رستگار از تهران به عنوان رتبه‌ دوم و مجید رادمرد از تهران به عنوان رتبه سوم اهدا کردند.
در شاخه‌ی ساز فلوت، کیمیا شیدایی در رده سنی الف از سوی هیئت داوران تقدیر شد.

شاخه ساز اُبوا،پارمیدا سلطانی از تهران در رده سنی الف از سوی هیئت داوران تقدیر شد.
در شاخه ساز کلارینت، در گروه سنی ج، یلدا احسانی از تهران از سوی هیئت داوران تقدیر شد و جایزه تقدیرشوندگان سازهای کلارینت، اُبوا و هورن معادل نفر دوم در نظر گرفته شد.

برگزیدگان بخش موسیقی دستگاهی:

هیئت داوران تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی در بخش ویژه موسیقی دستگاهی (حفظ کل ردیف) آریا طبیب‌زاده قمصری از همدان، به عنوان نفر اول، عارف شاهدی‌نواز خلجان و فردین میرزاحسینی به‌طور مشترک رتبه دوم، و محسن تقی‌پور، کاوان کریمی و کسرا منصور مشترکاً رتبه سوم تعلق گرفت.
شاخه ساز تار، رده‌ سنی الف، سیدعلی نظام‌الدینی از اراک رتبه اول، اشکان نایبی از میانه رتبه دوم، و علیرضا غلامیان از تهران و آرمان سیف‌نژاد از اصفهان مشترکاً رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.
رده سنی ب، محمدرضا یونسی از آباده رتبه اول، آرمان توکلی از تهران و سینا غمگسار از مراغه مشترکاً رتبه دوم، و آناهیتا جزء رمضانی از تهران و بیتا مالکی از اصفهان نیز مشترکاً رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.
رده سنی ج تندیس، هیئت داوران هیچ‌یک از شرکت‌کنندگان این بخش را شایسته رتبه اول و دوم تشخیص نداد و سیدحسین آستانداری از یزد رتبه سوم را کسب کرد.

شاخه ساز سه‌تار رده سنی الف، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره مشترکاً به ایلیا بازیاری از بوشهر و علی قنبری‌ایلخچی از ایلخچی به عنوان رتبه اول، و امیرمحمد عسگری‌نژاد از قزوین به عنوان رتبه دوم، و حافظ کریمی از کرمانشاه تعلق گرفت.
در رده سنی ب، هیئت داوران هیچ یک از شرکت‌کنندگان این بخش را شایسته رتبه اول تشخیص نداد. محمدجواد احمدزاده از تهران و سارا ایمانی از همدان مشترکاً رتبه دوم، و نیما ابراهیمی از تهران و محمدامین مولایی از ملارد رتبه سوم را مشترکاً به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.
رده سنی ج، حمیدرضا عبادی از رشت رتبه دوم، و میثم ثقفی از یزد و آمنه رجبی از تهران مشترکاً رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایز نقدی دریافت کردند.
شاخه ساز سنتور رده سنی الف، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره به کارن احمدی از سنندج و سروش حاجی‌طالب از تهران مشترکاً به عنوان رتبه اول، مهران آقاخانی از شهر ری به عنوان رتبه دوم، و ملیکا قیطاسوند از کرج به عنوان رتبه سوم اهدا شد.
رده سنی ب، فرهاد امینی‌ملکی از تهران رتبه اول، سهیل دیاری‌بیدگلی از تهران رتبه دوم، و بهزاد حمیدیان از اهواز رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.
رده سنی ج، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره به حسین حاج‌اله‌یاری از قم به عنوان رتبه اول و مریم رشیدفرخی از کرمان و بهزاد شایان‌فر از تهران مشترکاً رتبه دوم، و احمد ایروانی محمدآبادی از اصفهان رتبه سوم تعلق گرفت.
شاخه ساز قانون، رده سنی الف، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره به آتنا عبدالهی‌دهکردی از شهرکرد به عنوان نفر اول، سارا مجیدی‌نژاد از تهران نفر دوم، و پریا فرهادی از اصفهان به عنوان نفر سوم رسید.
گروه سنی ب، ارشیا آغنده از تهران از سوی هیئت داوران تقدیر شد.
شاخه ساز کمانچه، رده سنی الف، امیرحسین بیگی از زرین‌شهر رتبه اول را کسب کرد و علی کهن‌کن از تهران و دامون قاسمی از تهران مشترکاً رتبه سوم را دریافت کردند.
رده سنی ب، بهنام بیات از همدان و پیام سرپرست یکتا از تهران مشترکاً رتبه اول، رسول رشید از مشهد رتبه‌ی دوم، و دل‌آرام زمانی‌مدنی از تهران رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی دریافت کردند.
رده سنی ج، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره به سیدمحمدصادق شاه‌ولایتی از خوانسار به عنوان رتبه اول، سیاوش طاهریان از کرج رتبه دوم، و متین آهنگری از تهران رتبه سوم تعلق گرفت.
شاخه ساز عود، رده سنی الف، تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی جشنواره به صدرا ساعی‌دهقان از کرج به عنوان رتبه اول، و آرمین صفاتی از مراغه به عنوان رتبه دوم، و امین پیرینه از بابل به عنوان رتبه سوم تعلق گرفت.
رده سنی ب، نیز آوا ارّه‌سازان از تهران رتبه اول، بهادر قدیمی از کرج رتبه دوم، و آریا لطیف‌پور از تهران رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.
شاخه آواز، رده سنی الف، هیئت داوران هیچ‌یک از شرکت‌کنندگان را شایسته رتبه اول و دوم تشخیص نداد و سجاد حسین‌زاده از اهر رتبه سوم را دریافت کرد.
رده سنی ب، امیرعلی خیاط‌زاده از آمل رتبه اول، و پوریا عابدینی از ابهر و سیدجواد موسوی از خمینی‌شهر مشترکاً رتبه دوم، و مسعود آزین و امین جباری از تهران مشترکاً رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.
رد سنی ج، عماد توکلی از الیگودرز رتبه اول، مسعود رزاز زاده از اصفهان رتبه دوم و شهریار کریمی از تبریز رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.
شاخه ساز تنبک، رده سنی الف (1)، محمدحسین سجادی از اراک و صدرا شانظری از اصفهان مشترکاً رتبه اول، محمدجواد شریف از شهررضا رتبه دوم، و محمدامین گنجی از الیگودرز رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.
شاخه ساز تنبک، رده سنی الف (2)، مجید رضا دوست از نیشابور رتبه اول، محمدسجاد شیرعلی از شهرضا رتبه دوم، و مرتضی زارعی از کرج و شیوا واحدی از مبارکه مشترکاً رتبه سوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.
رده سنی ب، بهنام میرزاهاشمی از شیراز رتبه اول، امین صانعی از زرقان و ستار محمدی از بهارستان مشترکاً رتبه دوم را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی کسب کردند.
رده سنی ج، نیز تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی به محسن جزی از اصفهان به عنوان رتبه اول، سینا باقری از شهرضا و مصطفی هاشم‌زاده از اصفهان مشترکاً به عنوان رتبه دوم تعلق گرفت.
ساز نی، رده سنی الف، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی به علیرضا محمدی از قم به عنوان رتبه اول، سینا صائبی‌راد از مشهد به عنوان رتبه دوم، و مریم توکلی از خمینی‌شهر، نیما صدیق‌زاده دلوی از تبریز و مهدی نوروزی از فلاورجان مشترکاً به عنوان رتبه سوم اهدا شد.
رده سنی ب، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی به عباس کرمی از تهران به عنوان رتبه اول، حامد انصاری از قزوین رتبه‌ی دوم، و آرمان خوشبویی از اصفهان به عنوان رتبه سوم تعلق گرفت.
رده‌ سنی ج، امین کُریوند از الیگودرز رتبه اول را به همراه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کرد.
هومان اسعدی دبیر یازدهمین جشنواره موسیقی جوان شد مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره با قرائت حکم دبیری هومان اسعدی همراه بود به طوری که این هنرمند برای پنجمین‌بار دبیری این جشنواره را عهده‌دار شد.
صدا و تصویر دارد

نظر شما