شناسهٔ خبر: 21307428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل مطرح کرد؛

1300 دانش آموز اردبیلی نیازمند سبد تحصیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید گفت: 1300 دانش آموز اردبیلی نیازمند سبد تحصیلی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل در نشست خبری صبح امروز با اشاره به فرارسیدن سالتحصیلی جدید گفت: تامین پوشاک،کیف و لوازم التحریر برای دانش آموزان از جمله دغدغه‌های این روزهای کمیته امداد استان است.

وی با بیان براساس برآورد صورت گرفته هزینه تهیه این اقلام برای هر دانش آموزان در حدود 300 هزار تومان است گفت: با توجه به اینکه در این خصوص برای کمیته امداد اعتباری در نظر گرفته نشده است لذا نیازمند کمک مردم و خیرین در جشن عاطفه‌ها هستیم.

دشتی با بیان اینکه از بین پنج هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد، دوهزار نفر یتیم هستند که مورد حمایت حامیان ایتام قرار دارند گفت: دغدغه اصلی ما در خصوص تامین سبد تحصیلی 3000 هزار دانش آموز دیگر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تصریح کرد: البته با همکاری بسیج برای  1700 نفر از این تعداد دانش آموزان، سبد تحصیلی شامل کیف، مداد،خودکار و...،آماده شده که در حال توزیع است.

وی ادامه داد: در خصوص1300 دانش آموز دیگر نیز نیازمند کمک‌های مردم، بازاریان و اتحادیه‌ها هستیم تا مبادا دانش آموزی تنها به خاطر یک کیف و خودکار از تحصیل باز بماند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به برگزاری جشن عاطفه در روزهای 23 و 24 شهریورماه اظهار کرد: در این ایام 250پایگاه و 100 مسجد برای جمع آوری کمک‌های مردمی فعال خواهند بود.

دشتی با بیان اینکه دو سامانه برای دریافت کمک‌های نقدی مردمی در کمیته امداد پیش بینی شده است گفت: خیرین می توانند از طریق شماره پیامکی 8877 و نیز از طریق کد#3*5*045*8877* ‌کمک‌های نقدی خود را برای تامین لوازم تحصیلی دانش آموزان واریز کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما