شناسهٔ خبر: 21299259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استقرار بیش از یک هزار و ۲۰۰ پایگاه جمع آوری جشن عاطفه ها در مدارس استان همدان

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان، از استقرار یک هزار و ۲۶۰ پایگاه جمع آوری جشن عاطفه ها در مدارس استان همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

جمشید محمدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان به خبرنگار شبستان در همدان گفت: امسال مراسم جشن عاطفه‌ها در روزهای 23 و 24 شهریور در میادین و مراکز نیوکاری این استان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه جشن عاطفه ها در روز جمعه 24 شهریور در سطح مصلاهای نماز جمعه برگزار می شود، افزود: همچنین این جشن 19 مهر سال جاری با همکاری آموزش و پرورش در کلیه مدارس استان برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: در سطح مدارس استان نیز یک هزار و 260 پایگاه جشن عاطفه‌ها مستقر می‌شود که کمک‌های دانش آموزان و اولیای مدارس را به‌منظور کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت و تحت حمایت جمع‌آوری می‌کنند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان ابراز داشت: 44 پایگاه ثابت و سیار ، 155 مسجد و پایگاه بسیج و 21 مرکز نیکوکاری برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم در سطح استان دایر است.

 

محمدی ادامه داد: سال گذشته سال گذشته 11 میلیارد و 160 میلیون ریال از کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم، دانش آموزان مدارس، خیرین استان و ... جمع آوری شده بود که امسال نیز پیش‌بینی می‌شود با حضور گسترده اقشار مختلف مردم این میزان افزایش یابد.

 

وی گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در اسرع وقت در بین دانش آموزان بی‌بضاعت مدارس و پایگاه های کمیته امداد امام (ره) استان توزیع می شود.

 

وی توسعه و ترویج فرهنگ انفاق در بین دانش‌آموزان توسط خود دانش‌آموزان، اشاعه فرهنگ نوع‌دوستی و احسان و تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی را از مهمترین اهداف این جشن دانست.

 

نظر شما