شناسهٔ خبر: 21290413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لرستان در روزی که گذشت

خبرگزاری صداوسیما

با مراجعه به خبرگزاری صدا و سیما مرکز لرستان و کانال اختصاصی این خبرگزاری در فضای مجازی رخدادهای خبری روز گذشته استان را مرور کنید.

صاحب‌خبر -
مروری بر رخدادهای خبری  یکشنبه 19 شهریورماه 96 در مرکز لرستان
* طراح سایت گردشگری مجتمع کشت و صنعت لرستان و سد حوضیان الیگودرز دردیدار دیروز خود با استاندار گفت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای فاز اول این  دو مجموعه  ۱۱۶ میلیارد تومان است.
*صمد کاظمی در وزن 98 و آرمان نظری در وزن 130 کیلو گرم هردو از لرستان ودر رشته فرنگی به مسابقات نیروهای مسلح جهان اعزام می شوند.
*نجفی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: بر اثر این آتش سوزی در منطقه شورابه بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت حدود 10 هکتار از جنگلها و عرصه های منابع طبیعی این منطقه در آتش سوخت.
* شیرزاد بسطامی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور در ایام برپایی نمایشگاههای کتاب استانی، کارتِ ویژه خرید یارانه ای کتاب را با ٢٠درصد تخفیف در اختیار دانشجویان، طلاب، اساتید، اعضای هیأت علمی، مدرسان حوزه و سایر اشخاص حقیقی قرار می دهد.
*استاندار در کارگروه گردشگری و میراث فرهنگی استان درباره تخصیص آب کشکان اظهار داشت: باید تخصیص آب مناسبی در استان لحاظ شود و اگر تخصیص آب مناسبی لحاظ نشود، مدیر عامل آب  منطقه‌ای لرستان باید استعفا دهد.  از این رو انتظار می‌رود منابع استان را حفظ کنند.
* مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نونهالان استان با حضور تیم های خرم آباد، کوهدشت ، پلدختر ، دورود و بروجرد در سالن زنده یاد کارون شهر بروجرد برگزار شد ودر رده سنی 11 تا 13سال این رقابتها، رهام فتاحی از بروجرد،  علیرضا  قنبری از پلدختر و سروش احمدی از خرم آباد اول تا سوم شدند
* بازوند استاندار در حاشیه جلسه کارگروه گردشگری و میراث فرهنگی لرستان اظهار داشت: علیرغم این که پروژه آزادراه خرم زال، یک پروژه زیرساختی بسیار عالی و به نفع استان بوده، اما این پروژه باعث تعطیلی ۲۵۰۰ شغل در این مسیر شده است.
*نظافتی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به یک مرحله ای شدن  ثبت‌نام از زائران عتبات عالیات برای ایام اربعین حسینی گفت: زائران می‌توانند با یک بار مراجعه به سایت سماح نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

نظر شما