شناسهٔ خبر: 68495663 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رئیس‌ بسیج سازندگی استان سمنان:

خدمت‌رسانی ۵۷ موکب به زائران رضوی

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به خدمت‌رسانی ۴۸ موکب‌ استان سمنان در مسیر زائران حرم رضوی، گفت: ۹ موکب استان نیز در شهر مشهد مستقر شده تا به زائران خدمات ارائه دهند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،رئیس بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه مردم و مسئولان استان سمنان همگی خادم‌الرضا (ع) هستند، افزود: هرساله به زوار علی بن موسی‌الرضا(ع) در سطح استان سمنان خدمات ارائه می‌شود و امسال نیز همه در تلاش هستند تا به زائران حرم رضوی خدمات با کیفیتی ارائه دهند.  
وی تصریح کرد: هماهنگی لازم با دستگاه‌های اجرایی مربوطه صورت‌ گرفته و تدابیر لازم جهت ارائه مطلوب خدمات در ایام پایانی ماه صفر به زائران اندیشیده شده است.  
کاشفی با اشاره به فعالیت و خدمات‌دهی ۱۲۲ گروه جهادی در شهرستان‌های استان سمنان و همچنین در مشهد مقدس اظهار کرد: این گروه‌های جهادی از ١٠ لغایت ١۶ شهریورماه، به خدمت‌رسانی مشغول هستند. 
 
وی در ادامه افزود: ۱۸ گروه جهادی در میامی، ۳۸ گروه جهادی در شاهرود، ۱۷ گروه جهادی در دامغان، ۱۴ گروه جهادی در سمنان، ۱۰ گروه جهادی در مهدی‌شهر، ۶ گروه جهادی در سرخه، هفت گروه جهادی در آرادان و ۱۲ گروه جهادی در گرمسار در این مدت به زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) خدمات ارائه خواهند کرد.  
کاشفی با اشاره به برپایی و خدمت‌رسانی ۴۸ موکب‌ استان سمنان در مسیر زائران حرم رضوی، بیان کرد: ۹ موکب در میامی، ۱۲ موکب در شاهرود، هفت موکب در دامغان، پنج موکب در سمنان، پنج موکب در مهدی‌شهر، دو موکب در سرخه، سه موکب در آرادان و پنج موکب در گرمسار مستقر شده تا به زائران خدمات ارائه دهند.  
این مقام مسئول با اشاره به اینکه ٩ موکب استان سمنان نیز از ١٢ الی١۴ شهریورماه  به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران رضوی در مشهد مقدس حضور خواهند داشت، بیان کرد: در این ایام مواکب استان سمنان به ارائه خدمت به زائران علی بن موسی‌الرضا (ع) در زمینه اسکان و تغذیه می‌پردازند.

نظر شما