شناسهٔ خبر: 21228058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

ادای احترام به شهدای آتش نشان در آیین تودیع و معارفه

آیین تودیع و معارفه رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با حضور دکتر غلامرضا شعبانی بهار (معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان) برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، آیین تودیع و معارفه رییس جدید فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای در حالی با حضور شعبانی بهار برگزار شد که […]

صاحب‌خبر -

آیین تودیع و معارفه رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با حضور دکتر غلامرضا شعبانی بهار (معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، آیین تودیع و معارفه رییس جدید فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای در حالی با حضور شعبانی بهار برگزار شد که در این مراسم با هدف ادای احترام به شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو و آرزوی صبر برای بازماندگان آنها نمادی از کلاه ایمنی آتش نشانان همراه با گل های سپید قرار داده شده بود.

بر همین اساس مسوولین فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای عروج غم انگیز شهادت ده ها آتش نشان و درگذشت شماری از هموطنان مان در حادثه "پلاسکو" که اندوهی عمیق را در سراسر کشور و به ویژه تهران پدید آورد را به مردم ایران، به ویژه بازماندگان این رویداد تسلیت و علو درجات درگذشتگان این حادثه به ویژه شهدای عزیز آتش نشان را از درگاه احدیت مسالت داشتند.

نظر شما