شناسهٔ خبر: 2097019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

رژیم صهیونیستی در نهایت ضعف و نکبت قرار گرفته است

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به مسجد‌الاقصی و نمازگزاران اعلام کرد: امروز قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی درهم شکسته و در نهایت ضعف و نکبت قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است: فجایع ددمنشانه صهیونیست‌های غاصب در مسجدالاقصی و تلاش‌های ناکام آنان در تخریب قبله اول مسلمانان، خشم جهان اسلام را برانگیخت، این تلاش‌ها به منظور محو آثار اسلامی و سرپوش گذاشتن بر شکست سنگین این رژیم در نبرد 50 روزه غزه است.

در ادامه بیان شده است: امروز قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی درهم شکسته و در نهایت ضعف و نکبت قرار گرفته است، ملت فلسطین نیز راه خود را باز پیدا کرده و به خوبی دریافته است که تنها راه پایان بخشیدن به عمر صهیونیست‌ها، مقاومت و ایستادگی است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه بیانیه خود آورده است: بر کشورهای اسلامی لازم است که با حمایت همه جانبه از مردم فلسطین، زمینه حفظ مسجد‌الاقصی قبله اول مسلمین را فراهم کنند.

در بخش پایانی این بیانیه ذکر شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به مسجد‌الاقصی و نمازگزاران، جامعه جهانی را به اقدام در برابر آن و مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین را به ایستادگی در برابر دشمنان دعوت می‌کند.

انتهای پیام/2258/ط/ث3001

نظر شما