شناسهٔ خبر: 20848428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قاچاقچیان کالا در همدان به دام افتادند

نمایندگی همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از دستگیری قاچاقچیان کالا در همدان خبر داد و گفت: قاچاقچیان کالا در همدان به دام افتادند.

صاحب‌خبر -

علیرضا حسن پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جریمه قاچاقچی لنت ترمز در همدان اظهار کرد: قاچاقچی لنت ترمز در تعزیرات حکومتی همدان بیش از 56 میلیون ریال جریمه شد.

وی تصریح کرد: یک فرد قاچاقچی پس از دستگیری توسط شعبه ویژه تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی نیز محکوم شد.

وی افزود: این فرد که 26 کارتن لنت ترمز خارجی به ارزش بیش از 56 میلیون ریال را به وسیله خودرو کامیون حمل می‌کرد، دستگیر و پس از جری تشریفات قانونی توسط شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی همدان علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت، به پرداخت مبلغ 56 میلیون و 100 هزار ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی در ادامه از جریمه یک میلیاردی قاچاقچی گوشی تلفن همراه خبر داد و گفت: فردی که 110 عدد گوشی تلفن همراه خارجی به ارزش بیش از 988 میلیون ریال را به وسیله خودروی سواری حمل می‌کرد دستگیر و برای رسیدگی به اتهام ارتکابی به شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی همدان تحویل و پس از جری تشریفات قانونی علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 38 میلیون و 500 هزار ریال جزای نقدی محکوم شد.      

حسن‌پور با بیان اینکه قاچاقچیان لوازم خانگی از سوی تعزیرات حکومتی همدان بیش از 353 میلیون ریال جریمه شدند، اظهار کرد: چهار نفر که تعداد زیادی لوازم خانگی از قبیل ماشین لباسشویی، تلویزیون LED ، یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی و کولرگازی قاچاق به ارزش بیش از 352 میلیون ریال را به وسیله خودروهای اتوبوس و کامیون حمل می‌کردند، دستگیر و پس از جری تشریفات قانونی توسط شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی همدان علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت در مجموع به پرداخت مبلغ 353 میلیون و 100 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان در پایان خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی 300000135 و تارنمای t135.ir آماده دریافت گزارشات مردم عزیز است.


انتهای پیام

نظر شما