شناسهٔ خبر: 20842945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل فردوگاه های خراسان جنوبی:

اشکال تاخیر و لغو پرواز بیرجند- بغداد از سیستم هوانوردی ایرلاین است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فردوگاه های خراسان جنوبی با بیان اینکه اشکال تاخیر و لغو پرواز بیرجند- بغداد از سیستم هوانوردی ایرلاین بود، گفت: ایرلاین ها کمبود ناوگان دارند که امیدواریم با خرید هواپیما دیگر شاهد تاخیر و لغو پروازها نباشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، هادی سلامی امروز ( 23 مرداد) در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه بین المللی بیرجند در جمع خبرنگاران با اشاره به لغو پرواز بیرجند به عتبات عالیات بعد از 13 ساعت تاخیر، اظهار کرد: پذیرایی و هماهنگی برای اسکان و استفاده زائران از امکانات فرودگاه و داشتن آرامش خاطر آنان را در برنامه داشتیم و این مهم انجام شد و در نهایت هم هماهنگ شد تا به فرودگاه زاهدان بروند.

 

وی با بیان اینکه زیرساخت های هوانوردی موجب شد فرودگاه بیرجند به عنوان  ایستگاه پروازی حج تمتع باشد، افزود: ایرلاین ها جایگاه خاصی دارند و کمبود ناوگان دارند که امیدواریم با خرید هواپیما دیگر شاهد تاخیر و لغو پروازها نباشیم.

 

مدیرکل فردوگاه های خراسان جنوبی گفت: برای پروازهای زیارتی و خاص استان همیشه تمدید حضور پرسنل متخصص در فرودگاه را داریم و برای پرواز عتبات عالیات شنبه 21 مردادماه تا 2 بامداد و دوباره از 5 صبح همه ارگان های فرودگاهی در خدمت مردم بودند.

 

سلامی بیان کرد: اشکال تاخیر و لغو پرواز بیرجند- بغداد از سیستم هوانوردی ایرلاین بود.

 

گفتنی است پس از انتظار طولانی 158 مسافر عتبات عالیات از شهرستان‌های خوسف، نهبندان، طبس و قاین در فرودگاه بیرجند این پرواز لغو شد و زائران با چهار دستگاه اتوبوس به فرودگاه بین‌المللی زاهدان رفتند تا از این استان راهی نجف شوند اما خبرها حاکی از آن است که متأسفانه  این پرواز نیز تاکنون انجام نشده و زائران به هتل حج و زیارت در زاهدان اعزام شدند و اکنون این تاخیر در پرواز بلای جان مردم و موجب سردرگمی آنان شده است.

نظر شما