شناسهٔ خبر: 20533269 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رژیم صهیونیستی تسلیم فلسطینیان شد

فلسطینیان در برابر تازه ترین مانور صهیونیستها برای محدود کردن ورود فلسطینیان به مسجد الاقصی تسلیم نشدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ، به نقل از شبکه تلویزیونی المنار  ،  رژیم اشغالگر صهیونیستی تسلیم فلسطینیان شد و گیتهای بازرسی را از ورودی های مسجد الاقصی در قدس اشغالی برچید و به جای آن در میان مخالفت شدید فلسطینیان با اقدامات این رژیم ، دوربینهای هوشمند نصب کرد. 
 فلسطینیان در برابر تازه ترین مانور صهیونیستها و تدابیر آنان برای محدود کردن ورود فلسطینیان به مسجد الاقصی تسلیم نشدند.
نصب دوربینهای حرارتی به جای گیتهای بازرسی ، تصمیم جدید صهیونیستها در ورودی های مسجد الاقصی با اعتراضات و مخالفتهای ساکنان قدس مواجه شده است زیرا کنترل دشمن را بر نمازگزاران در این مسجد تشدید می کند.
رژیم صهیونیستی پیش از طلوع آفتاب به حفر زمین و برچیدن یک سنگ تاریخی برای نصب پلهای آهنین در روبروی ورودیهای مسجد الاقصی و نصب دوربینهای هوشمند در ورودی‌ها از سمت باب الناظر و باب الاسباط اقدام کرد تا نمازگزاران و حاضران در مسجد الاقصی را زیر نظر داشته باشند.
ساکنان قدس در پاسخ به درخواستهای کمکی که از بلندگوهای مساجد شنیده می شد به سوی مسجد الاقصی روانه شدند تا با حیله و نیرنگ صهیونیستها مخالفت کنند .
در پی آن درگیری های شدیدی با نیروهای اشغالگر اسرائیل در محله های وادی الجوز و الصوانه رخ داد و نیروهای اشغالگر نارنجکهای صوتی و آتش زا شلیک کردند و شماری مصدوم و زخمی و تعدادی از مصدومان نیز که در داخل خودروهای هلال احمر فلسطینی بودند، بازداشت شدند.
صدها نفر از ساکنان قدس در میان حضور گسترده امنیتی دشمن نماز صبح را در نزدیکی باب الاسباط مسجد الاقصی خواندند. در نزدیکی باب الناظر نیز نماز صبح با حضور گسترده ساکنان قدس برگزار شد.
اداره اوقاف در قدس اشغالی نیز بیانیه ای صادر کرد.
نیروهای اشغالگر همزمان در مناطق مختلف کرانه باختری به بازداشتهای گسترده اقدام و 26 فلسطینی را بازداشت کردند.
همچنین نیروهای اشغالگر به منطقه کوبر در نزدیکی شهر رام الله یورش بردند و مادر عمر العبد عامل عملیات ضد صهیونیستی در حلمیش را که به هلاکت سه صهیونیست منجر شد بازداشت کردند.

نظر شما