شناسهٔ خبر: 20482339 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

​دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان:

فلسطین عامل وحدت امت اسلامی است

دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان تأکید کرد: فلسطین عامل وحدت امت اسلامی است و سیاستمداران ما اگر به دنبال وحدت هستند باید بر این مسأله تمرکز کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جنبش فتح لبنان با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی در اردوگاه البداوی لبنان، بر حفظ وحدت امت اسلامی و حمایت از فلسطین تأکید کرد.
 
در این مراسم که با حضور علما، گروه های مختلف فلسطینی و شخصیت های ملی و اسلامی و سیاسی لبنان برگزار شد، شیخ "بلال شعبان" دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان تأکید کرد: فلسطین عامل وحدت امت اسلامی است و سیاستمداران ما اگر به دنبال وحدت هستند بهتر است بر این مسأله تمرکز کرده و به فکر جهاد باشند.
 
این روحانی اهل تسنن بر لزوم توجه به تحولات مسجد الاقصی تأکید کرد و اظهار داشت: نجات مسجد الاقصی تنها راه خروج امت اسلامی از فتنه ها و طوفان ها و پایان اشغالگری دشمن صهیونیستی در سرزمین فلسطین است.
 
"ابوجهاد فیاض" نماینده جنبش فتح نیز با درود به مقاومت ملت فلسطین، تصریح کرد: حمله شهرک نشینان و نظامیان صهیونیستی و تجاوز به مسجد الاقصی موجب آغاز انتفاضه ملی خواهد شد.

نظر شما