شناسهٔ خبر: 20254213 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

تعامل سازنده با مجلس منجر به مصوبات تحول آفرين درآموزش و پرورش شد

معاون حقوقي و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: تعامل سازنده با مجلس منجر به مصوبات تحول آفرين درآموزش و پرورش شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، پيش از ظهر امروز، يوسف نجفي درگردهمايي مشترك اعضاي شوراي معاونان و مديران كل آموزش و پرورش استان ها در اردوگاه شهيد باهنر تهران، اظهاركرد : امروز دولت و مجلس شوراي اسلامي بر اين باورند كه معلم كارمند نيست بلكه يك هويت علمي و تربيتي دارد ، بنابراين در موضوع حقوق و پرداخت ها و رتبه بندي آنها ، بايد نظام پرداخت معلمان متفاوت از قانون مديريت خدمات كشوري باشد.

وي افزود: موضوع مذكور در برنامه ششم توسعه در مجلس شوراي اسلامي به تصويب رسيده معاون حقوقي و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش اظهاركرد: تلاش مي‌كنيم تا 6 ماه آينده لايحه پيشنهادي نظام پرداخت معلمان  نيز به دولت ارسال شود .

نجفي تعامل و ارتباط آموزش و پرورش با مجلس شوراي اسلامي را يك تعامل سازنده خواند و خاطر نشان كرد: در سايه اين تعامل موفق شديم، مصوبات مطلوب و تحول آفريني را در برنامه ششم توسعه و بودجه سال 96 به تصويب برسانيم .

وي ضمن تقدير از همكاري خوب كميسيون آموزش مجلس شوراي اسلامي با آموزش و پرورش،گفت : در سال 96 براساس سند تحول بنيادين پنج برنامه كلي را اجرايي خواهيم كرد .

معاون حقوقي و امور مجلس تصريح كرد: تنقيح قوانين و مقررات آموزش و پرورش، تعامل سازنده با مجلس شوراي اسلامي، اجراي برنامه حمايت قضايي از كاركنان اداري، ارائه مشاوره حقوقي به كارمندان، برنامه تحصيل و تثبيت مالكيت املاك آموزش و پرورش و ارتقاي سلامت اداري از طريق دادرسي عادلانه و پيشگيري از تخلف از جمله برنامه هاي معاونت حقوقي وامور مجلس وزارت آموزش و پرورش در سال جاري است .

وي برتعامل مطلوب؛ مديران كل آموزش و پرورش با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي تاكيدكرد .

نظر شما