شناسهٔ خبر: 19761792 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

گزارش کاملی از حادثه تروریستی امروز در مجلس

عامل انتحاری خود را در طبقه چهارم مجلس منفجر کرد/ داعش‌‌ مسئولیت حملات را بر عهده گرفت/ پایان عملیات تروریستی با ورود نیروهای ویژه سپاه + عکس و فیلم

صبح امروز 4 تروریست با حمله به ساختمان مراجعات مردمی مجلس 11 تن از هموطنان‌مان را به شهادت رساندند؛ این عملیات با ورود نیروهای ویژه سپاه در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه پایان یافت.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه 598 ، در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 17 خرداد) مقننه، فردی ناشناس با تیراندازی به یکی از نیروهای حفاظت مجلس وی را از ناحیه مچ پا زخمی کرد.

-نیروهای امدادی مشغول مداوای این مامور حفاظت مجلس هستند.

-گزارش شده که فرد مذکور هم اکنون نیز مشغول تیراندازی است. از هویت این فرد و علت کار وی هنوز خبری در دسترس نیست.


۴نفر بودند و به زور وارد شدند

-افراد مسلح در حالی که تیراندازی می‌کردند، به زور وارد مجلس شدند. این افراد مسلح که به گفته یکی از نمایندگان ۴ نفر هستند با تیراندازی وارد مجلس شده و با هدف قرار دادن تعدادی از نیروهای حفاظت مجلس به تیراندازی خود ادامه می‌داد که ظاهراً سه نفر زخمی شدند.

-این نماینده مجلس با تایید این حادثه تیراندازی گفت که این افراد در حال حاضر در دفاتر نمایندگان هستند و محاصره شده اند اما اوضاع تحت کنترل است و تا لحظات دیگر اخبار موثق تر منتشر می شود

-در حال حاضر از خروج نمایندگان از صحن مجلس و خروج خبرنگاران جلوگیری می شود.

-اوضاع در راهروهای مجلس تحت کنترل است و فرد حمله‌کننده با سلاح گرم به محاصره درامده است. همه درهای مجلس هم اکنون بسته شده است

-یکی از ماموران حفاظت مجلس در جریان این درگیری که زخمی شده بود، شهید شده است. این خبر را خبرنگار تسنیم در صحن مجلس شورای اسلامی و هیچ منبع دیگری نیز این خبر را تایید نگرده است.

تیراندازی به حیاط داخلی مجلس کشیده شد

-خبرنگار خبرآنلاین از مقابل مجلس گزارش می‌دهد؛ ماموران نیم خیز از دیوارهای کوتاه اطراف مجلس به سمت داخل نگاه می کنند. خیابان ها بسته شده و همچنان صدای تیراندازی شنیده می شود. برخی از اعضای ساختمان اداری مجلس هم از پنجره ها بیرون را نگاه می کنند.

-صدای تیراندازی به حیاط داخلی کشید، صدا از حیاط بین ساختمان اصلی و ساختمان اداری می آید.

اولین فیلم از حادثه امروز مجلس

flvلینک دانلود







-نیرو ضدشورش مجلس را محاصره کرده است. صدای تیراندازی بیشتر از قبل شده است/خبرآنلاین

برچسب‌ها:

نظر شما