شناسهٔ خبر: 1929860 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

نقدی:تا آزادی فلسطین دست از پا نمی کشیم

منبع: مهر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ما تا زمان آزادی فلسطین و تا احتزاز پرچم اسلام در تمام سرزمین های اسلامی دست از پا نخواهد کشید.

صاحب‌خبر -
به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز صبح طی سخنانی در آئین تدفین سه شهید گمنام در میدان 15 خرداد اظهار داشت: شهیدان دوران دفاع مقدس سخاوتمندانه و با خلوص کامل از میهن اسلامی مان دفاع کرده و از خون خود گذشتند.

وی با اشاره به شهدای 15 خرداد افزود: این شهدا همواره در راز و نیازهای خود با خداوند، صادق بودند و امنیت و آرامش را برای مردم به وجود آورده اند.

سردار نقدی تصریح کرد: همچنین در دوران دفاع مقدس جوانان غیور و کسبه مؤمن و ولایتمدار بازار به تکلیف خود یعنی دفاع از ولایت و اسلام عمل کردند و حتی لحظه ای در حمایت و دفاع از کشور درنگ نداشتند و با دست خالی مقابل رژیم پهلوی و شاهنشاهی ایستادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه این جوانان تکلیف مقاومت خود را بدون هیچگونه بهانه ای انجام دادند، ادامه داد: این شهیدان در مقابل استکبار و دشمنانی که تمام عزم خود را جزم کرده بودند تا انقلاب اسلامی و انقلابی که ضد آمریکایی بود، تضعیف کنند، ایستادگی کردند.

سردار نقدی افزود: این شهیدان در شرایطی که کشور در تحریم و تنهایی بود در مقابل ارتش قدرتمند دشمن ایستاد و به میدان آمد و جنگید و عظمت، استقلال و آزادی را که امروز از آن بهره مند هستیم، بوجود آورد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که کشورهای منطقه درگیر ناامنی و جنگ های خونین هستند، کشور ما به برکت ایستادگی و مقاومت این شهیدان بزرگوار در آرامش و آسایش است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیام این شهدا گفت: پیام این شهدا استقامت است،   آنها بدون هیچ امکاناتی و در دفاع از اسلام و کشور کم نیاوردند و در دفاع مقدس در مقابل آن ارتش پیشرفته ایستادند.

سردار نقدی افزود: به برکت ایستادگی و استقامت این شهدا نیز اکنون تمام آزادی خواهان دنیا به ملت ایران دورود می فرستند و چشم امیدشان به این ملت است.

وی بیان کرد: پیشرفت های علمی و ساخت تجهیزات مدرن که اکنون از سوی محققان و دانشمندان ایرانی انجام می شود، از برکت خون شهدا است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه ما نباید آرمان های شهدا را فراموش کنیم، خاطر نشان کرد: شهیدان همواره مصلحت کشور و امت اسلام را بر مصلحت شخصی خود ترجیح می دادند.

سردار نقدی با اشاره به نقش بازاریان و کسبه در حمایت از رزمندگان در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: بازاریان امروز نقشی مهمتر از گذشته دارند چرا که باید اقتصاد مقاومتی را زنده کنند. لذا امروز وظیفه همه ما است که بنابر فرمان ولی امرمان در مقابل تهاجم فرهنگی و رسانه ای کشور بایستیم.

وی با بیان اینکه بازاریان و کسبه در طول دفاع مقدس 10 هزار شهید را تقدیم اسلام کردند، گفت: ملت ما و آحاد مردم همواره مصمم هستند راه شهدا را ادامه دهند، لذا دشمن بدانند که با ایجاد تحریم ها، جنگ جهانی و بهانه‌های هسته ای نمی توانند جلوی حرکت ملتی که دست پرورده سالار شهیدان است، را بگیرند، ما تمام قد جلوی استکبار و آمریکا می ایستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: ملت ما تا زمانی آزادی فلسطین و تا احتزاز پرچم اسلام در تمام سرزمین های اسلامی دست از پا نخواهد کشید.

نظر شما