شناسهٔ خبر: 1935504 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رئيس سازمان بسيج مستضعفين:

بازاريان بايد اقتصاد مقاومتي را زنده کنند

رئيس سازمان بسيج مستضعفين تاکيد کرد: بازاريان امروز نقشي مهم تر از گذشته دارند؛ زيرا بايد اقتصاد مقاومتي را زنده کنند.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، سردار محمدرضا نقدي، امروز طي سخناني در آيين تدفين سه شهيد گمنام در ميدان 15 خرداد گفت: اين شهيدان در شرايطي که کشور در تحريم و تنهايي بود در مقابل ارتش قدرتمند دشمن ايستاد و به ميدان آمد و جنگيد و عظمت، استقلال و آزادي را که امروز از آن بهره مند هستيم، بوجود آورد.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به پيام اين شهدا گفت: پيام اين شهدا استقامت است،آنها بدون هيچ امکاناتي و در دفاع از اسلام و کشور کم نياوردند و در دفاع مقدس در مقابل آن ارتش پيشرفته ايستادند.
سردار نقدي افزود: به برکت ايستادگي و استقامت اين شهدا نيز اکنون تمام آزادي خواهان دنيا به ملت ايران دورود مي فرستند و چشم اميدشان به اين ملت است.
وي بيان کرد: پيشرفت هاي علمي و ساخت تجهيزات مدرن که اکنون از سوي محققان و دانشمندان ايراني انجام مي شود، از برکت خون شهدا است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تاکيد بر اينکه ما نبايد آرمان هاي شهدا را فراموش کنيم، خاطرنشان کرد: شهيدان همواره مصلحت کشور و امت اسلام را بر مصلحت شخصي خود ترجيح مي دادند.
سردار نقدي با اشاره به نقش بازاريان و کسبه درحمايت از رزمندگان در دوران دفاع مقدس تاکيد کرد: بازاريان امروز نقشي مهم تر از گذشته دارند، زيرا بايد اقتصاد مقاومتي را زنده کنند. لذا امروز وظيفه همه ما است که بنابر فرمان ولي امرمان در مقابل تهاجم فرهنگي و رسانه اي کشور بايستيم.

نظر شما