شناسهٔ خبر: 19252213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتخاب رییس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای خراسان رضوی

مجمع انتخاب رييس هيات ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای خراسان رضوي، با داشتن چهار كانديدا باز هم به يک انتخابات تك كانديدايی تبديل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد مجمع انتخاب رييس هيات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان، در محل سالن جلسات اداره كل ورزش و جوانان برگزار و طی آن از بين 19 رای اخذ شده، داوود عليزاده با 19 رای مثبت به عنوان رييس هيات انتخاب شد.

گفتنی است پيش از برگزاري مجمع، عرفانيان رييس سابق هيات و دكتر امير رشيد لمير، عضو هيات علمي دانشگاه فردوسي مشهد به دليل مشغوليتهاي زياد از اين انتخابات كنار كشيدند و همچنين رضا مهدوي دبير فعلي هيات پهلواني و زورخانهاي به عنوان ديگر كانديداي اين هيات پيش از رای گيری، به نفع عليزاده از انتخابات انصراف داد تا سرپرست اين هيات با اطمينان و بدون ارائه برنامه ای خاص، به رياست هيات برگزيده شود.

عليزاده پس از انتخابش به عنوان رییس هیات افزود : در اولين ساعات حضورم در هيات استان، برگزاری مسابقات كشوري كشتي پهلواني به ما اعلام شد كه به دليل دير اعلام شدن مجبور شديم در عرض چند ساعت تيم را ببنديم كه انصافا در مسابقات بسيار خوب ظاهر شديم و مقام دوم كشور را كسب کرديم و اگر زمان بيشتري صرف كنيم، مطمئنا در جايگاه اول كشور قرار خواهيم گرفت.

وي در پایان گفت: بايد قبول كرد تنها حرف زدن كافي نيست بلكه بايد عمل كنيم و با توجه به توصيه رهبر معظم انقلاب اين ورزش با پيشينهاي چند هزار ساله كه دائما ذكر ائمه و خدا در آن روان است بتواند پهلوانانی واقعی را در سطح جامعه و حتی جهان تربيت كند../س

نظر شما