شناسهٔ خبر: 1912829 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم در جمع خبرنگاران:

هرچه داریم از شهدا است/ نیروی هوایی ارتش با 140 فروند پرواز در روز اول جنگ، قلب صدام را لرزاند

رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش گفت: نیروی مسلح ما همچون آحاد مردم علاقمند است شهدایی که پس از تفحص به کشور بازگشته‌اند را در کنار خود دفن کرده تا با فرهنگ ایثار و شهادت ارتباط بیشتری برقرار کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش در حاشیه مراسم تشییع و تدفین دو تن از شهیدان گمنام ۸ سال دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، درباره شهدا اظهار داشت: هرچه داریم از شهدا بوده و اگر امروز این سرافرازی و افتخار را برای کشور می‌بینیم به واسطه ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان اسلام است.   
 
وی افزود: نیروی مسلح ما همچون آحاد مردم علاقمند است که شهدایی که پس از امر تفحص به کشور بازگشته‌اند را در کنار خود دفن کند تا با فرهنگ ایثار و شهادت ارتباط بیشتری برقرار کند.   
 
رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم از شهدای دفاع مقدس تجلیل کنیم، به ویژه شهدای نهاجا که در ۸ سال جنگ تحمیلی ضربات زیادی را بر پیکره دشمن وارد کرده‌اند.   
 
وی در پایان با اشاره به ۱۴۰ فروند پرواز در روز نخست جنگ تحمیلی از سوی خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: نهاجا با این حمله خود قلب صدام را لرزاند، ما باید یاد همه شهدای گرانقدر نهاجا همچون شهید یاسینی، شهید ستاری، شهید اردستانی و شهید بابایی را گرامی داریم.   
 
انتهای پیام/

نظر شما