شناسهٔ خبر: 1900604 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزیدگان مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان در لرستان اعلام شد

خبرگزاری شبستان: برگزیدگان مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان های استان لرستان اعلام شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، سبح امروز(3 آبان) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان در همه شهرستان های استان لرستان برگزار شده است.

 

وی، افزود: در شهرستان نورآباددر بخش ترتیل مهدی رحیمی، حامد غلامی و امین جعفری در بخش ترتیل، محمدجواد  قیاسی، جواد جوزی، مراد سبزیان در بخش قرائت، امین غلامی و رامین زارعی و صابر موسوی در بخش اذان به عنوان نفرات برتر انتخاب شده اند.

 

حجت الاسلام موسوی، اظهار کرد: در شهرستان دورود نیز محمد عینی پور در بخش قرائت ، محمد علیزاده در بخش ترتیل، حبیب الله قائدرحمت در بخش اذان و  سید علی موسوی در بخش حفظ کل به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

 

وی، بیان کرد: در شهرستان سلسله نیز سعید روشنی نیا در بخش ترتیل، محمد رسول فولادوند در بخش قرائت واحسان فتحی در بخش اذان به عنوان نفرات برتر این جشنواره شهرستانی انتخاب شدند.

 

حجت الاسلام موسوی، ادامه داد: در شهرستان پلدختر نیزسجاد فلاح پور دربخش  قرائت، محمد تندپور در بخش ترتیل به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

 

وی، افزود: در مرحله شهرستان جشنواره قرآنی مدهامتان شهرستان خرم آباد نیز، مهدی خلیلی، عرفان پور مرادیو سید ایرحسین مطهری در بخش قرائت، وحید مطهری سید سامان موسوی و محمد محسنی در بخش ترتیل و محمد فولادوند، حسین پاپی و محمد مهدی پاپی در بخش اذان و امیرحسین طاهری و امیرحسین محمدی مهر در بخش حفظ قرآن به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

 

این مقام مسئول، گفت: در شهرستان کوهدشت نیز امرالله کریمی در بخش قرائت، یوسف احمدی، مرتضی عابدینی و حسین احمدی در بخش ترتیل و محسن ناطقی و حجت الله قادری در بخش اذان به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

 

حجت الاسلام موسوی، تصریح کرد: در شهرستان بروجرد نیز علیرضا روزبهانی، سعید مرادی، علی معظمی گودرزی در بخش قرائت، علی امیری یاراحمدی، مهدی هدایت و کورش گودرزی در بخش ترتیبل وحسام الدین غلامی و مجتبی بازگیر در بخش اذان به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

 

وی، یادآور شد: نفرات اول هر رشته در مرحله شهرستانی به مرحله استانی این سری از مسابقات که در خرم آباد برگزار می شود راه می یابند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان با بیان اینکه مرحله استانی این جشنواره قرآنی در هفت رشته قرآنی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برگزیدگان مرحله استانی این جشنواره به مرحله کشوری راه می یابند.

 

پایان پیام/

نظر شما