شناسهٔ خبر: 18988174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ائمه جمعه معیارهای انتخاب اصلح را تشریح کنند + فیلم

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ائمه جمعه باید معیارهای انتخاب اصلح را برای مردم تشریح کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در نشست ائمه جمعه استان قزوین گفت: ائمه جمعه باید جامعه را نسبت به دغدغه‌های رهبری و نظام در حل مشکلات اقتصادی آگاه کنند تا کم کاری مسئولان درحل مشکلات به پای نظام گذاشته نشود.
وی به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تأکید کرد: ائمه جمعه وظیفه دارند که مردم را با ملاک‌ها و معیارهای انتخاب اصلح از نگاه دین آشنا کنند تا رئیس جمهوری بر سر کار بیاید که مؤمن، صادق و کارآمد باشد.
امام جمعه قزوین با تأکید بر این‌ که رییس جمهور باید به فکر دین و دنیای مردم باشد، تصریح کرد: عدالت، اقامه دین و رسیدگی به اشتغال و رونق کسب و کار باید دغدغه رییس جمهور آینده کشور باشد.
نماینده ولی فقیه در استان خطاب به ائمه جمعه خاطرنشان کرد: رسالت و وظیفه همه ما این است که کاری را انجام دهیم که مورد تأیید و پسند خداوند است و اگر با این هدف کار کنیم یقیناً موفق خواهیم بود.
وی فرهنگ‌سازی در راستای تحقق شعار سال را ضروری دانست و اذعان کرد: این‌که رهبر معظم انقلاب امسال را سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال نام نهاده‌اند نشان می‌دهد ایشان همچنان در این حوزه دغدغه دارند و مشکلات این حوزه برطرف نشده است.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: اگر رضای خداوند را در کارها در نظر بگیریم، فعالیت‌ هایمان عبادت محسوب می‌شود و یکی از زمینه‌های این معنا انتخابات است.


نظر شما