شناسهٔ خبر: 67932291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قاچاقچی غذای حیوانات در خوی ۲۶ میلیارد ریال جریمه شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به رسیدگی به پرونده قاچاق ۴۲ تن غذای حیوانات در شهرستان خوی گفت: متهم این پرونده به پرداخت ۲۶ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

صاحب‌خبر -

حسین نجف زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرونده قاچاق ۴۲ هزار و ۸۰ کیلوگرم انواع غذای حیوانات شامل سگ و گربه در قالب بار گمرکی کاغذ به ارزش ۲۶ میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک مثبته گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۲۶ میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: ماموران گمرگ رازی شهرستان خوی محموله قاچاق را در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو تریلی متعلق به کشور ترکیه با اسناد گمرکی کاغذ کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

به گزارش ایرنا، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمان می توانند موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند تا در سریع ترین زمان بدان رسیدگی شود.

نظر شما