شناسهٔ خبر: 1893394 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آلیا در گفت‌و‌گو با فارس:

دستگاه قضا بررسی پرونده اسیدپاشی را در اولویت کاری خود قرار دهد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: از قوه قضائیه می‌خواهیم تا موضوع اسیدپاشی و محاکمه عاملان آن را در اولویت کاری خود قرار دهد دشمن بار دیگر نیز در دشمنی‌های خود با کشور ناکام بماند.

صاحب‌خبر -

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به حادثه اسیدپاشی در اصفهان گفت: با توجه به سوءاستفاده دشمنان از موضوع اسیدپاشی اکیدا از مسئولان قضایی می‌خواهیم تا این موضوع را مورد پیگیری قرار دهند و با معرفی عاملان این حادثه به جامعه موجب ناکامی مجدد دشمنان کشور و نظام شوند.

وی افزود: دشمن در بحث حقوق بشر و حقوق زنان به دنبال نقطه ضعف در جمهوری اسلامی ایران است و از قوه قضائیه می‌خواهیم تا این موضوع را در اولویت کاری خود قرار داده و عوامل این حادثه را شناسایی و محاکمه کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: موضوع اسیدپاشی در اصفهان که یک موضوع شخصی بوده دستاویزی برای رسانه‌های ضد‌انقلاب شده و آنها از یک سو این اقدام را به نبود امنیت کافی برای زنان در ایران ربط می‌دهند و از سوی دیگر با توجه به بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر سعی دارند تا این دو موضوع را به هم ربط دهند.

آلیا خاطرنشان کرد: ضریب امنیت در ایران نسبت به کشورهای منطقه بسیار بالاست و در بحث زنان نیز وضع به همین‌‌گونه است.

انتهای پیام/

نظر شما