شناسهٔ خبر: 1905093 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هدف‌واقتصاد | لینک خبر

دستگاه قضا بررسي پرونده اسيدپاشي را در اولويت قرار دهد

صاحب‌خبر -

عضو کميسيون اجتماعي مجلس گفت: از قوه قضائيه مي خواهيم موضوع اسيدپاشي و محاکمه عاملان آن را در اولويت کاري خود قرار دهد تا دشمن بار ديگر در دشمني‌هاي خود با کشور ناکام بماند.

فاطمه آليا نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به حادثه اسيدپاشي در اصفهان گفت: با توجه به سوءاستفاده دشمنان از موضوع اسيدپاشي اکيدا از مسئولان قضايي مي‌خواهيم تا اين موضوع را مورد پيگيري قرار دهند و با معرفي عاملان اين حادثه به جامعه موجب ناکامي مجدد دشمنان کشور و نظام شوند.

وي افزود: دشمن در بحث حقوق بشر و حقوق زنان به دنبال نقطه ضعف در جمهوري اسلامي ايران است و از قوه قضائيه مي‌خواهيم تا اين موضوع را در اولويت کاري خود قرار داده و عوامل اين حادثه را شناسايي و محاکمه کند.

عضو کميسيون اجتماعي مجلس اظهار داشت: موضوع اسيدپاشي در اصفهان که يک موضوع شخصي بوده دستاويزي براي رسانه‌هاي ضد‌انقلاب شده و آنها از يک سو اين اقدام را به نبود امنيت کافي براي زنان در ايران ربط مي‌دهند و از سوي ديگر با توجه به بررسي طرح حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منکر سعي دارند تا اين دو موضوع را به هم ربط دهند.

آليا خاطرنشان کرد: ضريب امنيت در ايران نسبت به کشورهاي منطقه بسيار بالاست و در بحث زنان نيز وضع به همين‌‌گونه است.

نظر شما