شناسهٔ خبر: 1885632 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با فارس:

دادستان باید با رسانه‌های همسو با دشمن در رابطه با اسیدپاشی برخورد کند

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد با جرایدی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و با رسانه‌های بیگانه همسو می‌شوند تکلیف دادستانی کل است و باید به عنوان مدعی‌العموم ورود و از آنها شکایت کند.

صاحب‌خبر -

محمد علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس گفت: با توجه به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از سوی خداوند مقرر شده در مجلس هم مطرح شده است که قانونی برای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تصویب شود تا بازار این واجب الهی گرم تر شود.

وی افزود: از سویی ضد انقلاب‌ها که دوست ندارند این اتفاق بیفتد سعی می کنند که این مسائل را وارونه جلوه دهند و بگویند که اسیدپاشی در زمینه امر به معروف بوده است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورتی که امر به معروف و نهی از منکر برای مقابله با ناهنجاری است و اسیدپاشی یک ناهنجاری محسوب می شود. بنابراین نمی‌شود مقابله با ناهنجاری را با ناهنجاری گرفت.

موسوی اظهار داشت: همچنین باید دادستانی کل و دادستان‌های محل وقوع بزه، با کمک معاونین و ضابطین خود این افراد را بیابند و به اشد مجازات محکوم کنند.

وی گفت: از نظر تبلیغاتی هم باید از طریق قوانین و نهادهای بین‌المللی ورود پیدا کنند و بگویند که این موضوع در اسلام نهی شده است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: همچنین برخورد با جرائدی که آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و با رسانه‌های بیگانه همسو می‌شوند تکلیف دادستانی کل است و باید به عنوان مدعی العموم ورود و از آنها شکایت کند.

انتهای پیام/

نظر شما