شناسهٔ خبر: 1876970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون توسعه منایع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

نوسازی تجهیزات بیمارستان‌های استان اصفهان در آینده‌ای نزدیک

با حمایت از تولید کنندگان داخلی در خرید تجهیزات بیمارستان‌ها می‌توانیم با افزایش تورم در کشور مقابله کنیم.

صاحب‌خبر -

معاون توسعه و مدیریت منایع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بازدید از یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع پزشکی اصفهان گفت: بیمارستان امام حسین (ع) با بدست آوردن چند دستگاه دیگر می‌تواند به بهترین بیمارستان اطفال کشور تبدیل شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا یوسفی اظهار داشت: به‌زودی تحولی در زمینه خرید و استفاده از تجهیزات پزشکی در استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: این دانشگاه از تولید کنندگان داخلی حمایت می‌کند. چرا که این حرکت ضد تورمی است و برای مقابله با تورم راهی بجز بالا بردن اشتغال و افزایش تولید نداریم.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، به‌جز دستگاه‌های «حمایت کننده علائم حیات» (support life) از دستگاه‌های تولید داخل برای مجهزسازی بیمارستان‌ها حمایت و استفاده می‌کند.

یوسفی بیان کرد: کیفیت در بعضی از تجهیزات پزشکی مانند تخت بیمارستانی، اهمیت فوق العاده‌ای ندارد و می‌توان با کمی چشم پوشی این تجهیزات را از تولیدکنندگان داخلی تهیه کرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: در مورد دستگاه‌های حمایت کننده علایم حمایت، کیفیت باید ۱۰۰ درصد باشد به همین دلیل مجبوریم از تولیدات خارجی استفاده کنیم.

یوسفی با بیان اینکه سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ بد‌ترین سال‌های بیمارستان‌های وابسته به این دانشگاه بود، گفت: تا چند ماه پیش، حقوق سال ۱۳۹۱ کارکنان پرداخت نشده بود اما امروز هیچ بدهی از این بابت وجود ندارد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و توانبخشی اصفهان از ۲۹ مهر امسال برپا شده و تا دوم آبان با حضور ۸۵ مشارکت کننده در قالب ۱۴۹ غرفه دائر است.

نظر شما