شناسهٔ خبر: 1859603 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

انجمن اسلامی دانشگاه مازندران:

وظیفه امروز نخبگان انقلابی ادامه روش صریح انقلاب آیت الله مهدوی کنی است

انجمن اسلامی دانشگاه مازندران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت رحلت آیت الله مهدوی کنی تاکید کرد: در پی از دست دادن این عالم پارسا امروز وظیفه نخبگان انقلابی- فرهنگی و سیاسی جامعه، ادامه دادن مسیر و روش صریح انقلابی آن بزرگوار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از ساری، در ابتدای بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه مازندران با بیان اینکه ایران امروز شاهد مصیبت از دست دادن آیت الله مهدوی کنی، عالمی مجاهد و فقیهی هوشیار بود، آمده است: عالمی که مجاهدتش را با اسارت در سال‌های قبل انقلاب آغاز کرده و با فداکاری‌ها و نقش آفرینی‌هایش در سال‌های بعد انقلاب با پذیرفتن پست‌های حساس در شرایط سخت و حساس زمانی و تآسیس مرکز علمی برای پرورش نخبگان سهمی عظیم در شکوفایی و بالندگی این انقلاب داشت.

 

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: در پی از دست دادن این عالم پارسا امروز وظیفه نخبگان انقلابی فرهنگی و سیاسی جامعه، ادامه دادن مسیر و روش صریح انقلابی آن بزرگوار است، که هرگز انگیزه‌های جناحی و ملاحظات شخصی را بر منافع نظام و انقلاب ترجیح نداد.

 

در پایان این بیانیه تصریح شده است: انجمن اسلامی دانشگاه مازندران غم از دست دادن این عالم بزرگوار را به رهبر انقلاب اسلامی، بیت گرامی آن مرحوم و ملت ایران تسلیت عرض می‌کند و رضوان و رحمت الهی را از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مسآلت دارد.

نظر شما