شناسهٔ خبر: 1844538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه بوشهر:

آیت‌الله مهدوی‌کنی از ارکان مهم صیانت از حریم ولایت بود

امام جمعه بوشهر گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی یکی از ارکان مهم صیانت از حریم ولایت بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از دفتر امام جمعه بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در ارتباط با رحلت آیت الله مهدوی کنی بیان داشت: ضایعه اسفناک ارتحال عالم ربانی، فقیه مجاهد، پرچمدار ولایتمداری و مفسر گرانقدر قرآن و ستاره فروزان فرهنگ عترت آل پیامبر «ع» حضرت آیت‌الله مهدوی کنی ریاست مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز به محضر مبارک حضرت بقیةالله الأعظم «روحی فداه» و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای بیت معظم له و حوزه‌های علمیه و تمامی مردم ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

صفایی بوشهری گفت: آن فقیه وارسته در تمامی دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و پیروزی انقلاب و مدیریت در عرصه‌های مختلف و مأمن و مأوی بودن برای فرزندان انقلاب نقش بسیار مهم و مؤثری داشت و یکی از ارکان مهم صیانت از حریم ولایت بود.

امام جمعه بوشهر گفت: مجدداً این مصیبت مولمه را به همگان تسلیت گفته و از خداوند منّان مغفرت و علو درجه برای آن مرحوم و اجر جزیل و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم و طول عمر با عزت و صحابت حضرت مهدی «عج »برای مقام معظم رهبری از خداوند رحمان خواستارم.

آیت‌الله مهدوی‌کنی پشتیبان مقام معظم رهبری بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این ارتباط گفت: عالم وارسته، حضرت آیت‌الله مهدوی کنی، یکی از چهره‌های برجسته و مبارز نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که هم منشا فعالیت‌های ارزشمندی در تبیین معارف اسلامی بوده و هم یکی از یاران باوفا و صدیق حضرت امام  خمینی (ره) در دوران ستمشاهی و دوران ارزشمند 8 سال دفاع مقدس محسوب می‌شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سورستانی بیان کرد: ایشان در دوران زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از پشتیبانان ولایت فقیه و از یاران پرتلاش و صدیق مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای بود.

سروستانی اضافه کرد: آن عالم جلیل‌القدر در عرصه فعالیت‌های انقلابی و تبلیغی و در کسوت ریاست جامعه روحانیت مبارز تهران که از نهادهای فعال انقلاب اسلامی محسوب می‌شد به ایفای نقش پرداخته و نقش خود را به خوبی ایفا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این عالم وارسته در جایگاه مدیریت مجلس خبرگان رهبری و در هر منصبی که به ایشان محول می‌شد، منشا خیرات و برکات فراوانی برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی ادامه داد: طبق روایت «اذا مات العالم ثلم فی‌الاسلام ثلمه لایسدها شیء» عروج ملکوتی این عالم ربانی ضایعه‌ای اسفبار به شمار می‌رود و با رحلت آن فقیه بزرگوار ضربه‌ای جبران ناپذیر به اسلام و انقلاب اسلامی وارد شد.

انتهای پیام/66006/ژ1001

نظر شما