شناسهٔ خبر: 1846302 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

پیام تسلیت امام جمعه بوشهر در پی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی صادر شد

گروه سیاسی: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌‌ جمعه بوشهر پیام تسلیتی در پی درگذشت آیت‌‌الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌‌ جمعه بوشهر پیام تسلیتی در پی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری صادر کرد.

در متن این پیام آمده است: «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم/ یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ، ضایعه اسفناک ارتحال عالم ربانی، فقیه مجاهد، پرچمدار ولایتمداری و مفسر گرانقدر قرآن و ستاره فروزان فرهنگ عترت آل پیامبر(ع) آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی(ره)، رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز به محضر مبارک حضرت بقیة‌الله الأعظم(عج) و مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای، بیت معظم له و حوزه‌های علمیه و تمامی مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

آن فقیه وارسته در تمامی دوران مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و پیروزی انقلاب و مدیریت در عرصه‌های مختلف و مأمن و مأوی بودن برای فرزندان انقلاب نقش بسیار مهم و مؤثری داشت و یکی از ارکان مهم صیانت از حریم ولایت بود.

مجدداً این مصیبت مولمه را به همگان تسلیت گفته و از خداوند منّان مغفرت و علو درجه برای آن مرحوم و اجر جزیل و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت می‌‌کنم و طول عمر با عزت و صحابت حضرت مهدی(عج) برای مقام معظم رهبری از خداوند رحمان خواستارم».

نظر شما