شناسهٔ خبر: 1840766 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

از ایجاد تشکلهای مردمی توسط بازنشستگان حمایت می کنیم

نسل جوان به کار مولد نیاز دارد و صنعت و معدن و تجارت هم که حدود یک ثلث اقتصاد ملی را تشکیل می دهد حکم پیشران را در تحولات رونق دارد و امیدواریم با کمک صنعتگران، معدنکاران و صادر کنندگان و تجار بتوانیم حرکتهای بیشتری در جهت رونق اقتصادی ایجد کنیم.

صاحب‌خبر -

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رشد 10 درصدی صنعت و معدن کشور طی سه ماهه اول سال و رشد مثبت تولیدات کالاهای منتخب طبق آمار بانک مرکزی حاکی از این است که رکود را پشت سر گذاشته ایم ولی هنوز با رونق اقتصادی فاصله داریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمد رضا نعمت زاده شب گذشته درجمع بازنشستگان وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: بسیار علاقمندم که ازایجاد NGO های اجتماعی، آموزشی و فرهنگی و... توسط بازنشستگان حمایت کنم و شما بازنشستگان عزیز نباید با برون رفت از کارهای رسمی از کار منفک شوید بلکه باید جوانهای بیشتری جایگزین شما شوند و از تجربیات شما در پیشبرد امور جامعه استفاده شود.

نعمت زاده دراین نشست که به مناسبت 25 ذی حجه روز تکریم خانواده و بازنشستگان برگزار شد، اضافه کرد: نسل جوان به کار مولد نیاز دارد و صنعت و معدن و تجارت هم که حدود یک ثلث اقتصاد ملی را تشکیل می دهد حکم پیشران را در تحولات رونق دارد و امیدواریم با کمک صنعتگران، معدنکاران و صادر کنندگان و تجار بتوانیم حرکتهای بیشتری در جهت رونق اقتصادی ایجد کنیم.

نعمت زاده اظهار کرد: شما بازنشستگان و تجربیات شما قطعا چه در بخش های فنی و کارشناسی و اداری و مالی و اجرایی و چه اجرای پروژه ها می تواند موثر واقع شود.

وی ادامه داد: جوانان به مربی نیاز دارند وشما می توانید مربیان خوبی برای نسل آینده باشید.

در این مراسم همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: این نشست آغاز یک حرکت نو برای ارتباط بیشتر بازنشستگان با مجموعه وزارتخانه است.

علی یزدانی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی منسجمی از بازنشستگان این وزارتخانه نداریم، افزود: بر اساس آمار موجود بیش از 3500 بازنشسته داریم که 1500 نفر عضو کانون بازنشستگان این وزارتخانه هستند.

وی برگزاری این مراسم را بنابر تاکید وزیرعنوان کرد و افزود: طی 17 سال گذشته چنین حرکت جمعی شکل نگرفته بود و انشاءاله تداوم یابد.

در ادامه مراسم رییس کانون بازنشسگان وزارت بازرگانی سابق با اشاره به سابقه شکل گیری این کانون افزود: تاسیس کانون بازنشستگان موضوعی شعاری نیست بلکه از ضروریات و واجبات است.

گلچهره شاه کرمی اضافه کرد: کانون جایی است برای مراجعه بازنشستگان و امیدواریم برنامه های سیاحتی و زیارتی و کنفرانس ها و.. در این مجمع شکل بگیرد.

 

نظر شما