شناسهٔ خبر: 1839065 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

باهنر در صحن علنی مجلس:

آیت‌الله مهدی‌کنی تکیه‌گاهی استوار برای نیروهای انقلاب بود

نایب رئیس دوم مجلس درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت و تأکید کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی تکیه‌گاهی استوار برای نیروهای انقلاب بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان که در غیاب لاریجانی ریاست صحن علنی را بر عهده داشت، اظهار داشت: با کمال تأسف و تأثر خبر درگذشت عالم وارسته و مجاهد بزرگ آیت‌الله مهدوی‌کنی توسط مقامات بیمارستانی تأیید شد و روح بلند ایشان به ملکوت اعلا پیوست.

وی افزود: ایشان یاوری صدیق برای نظام و مقام معظم رهبری بودند و خدماتی کم‌نظیر و بعضاً بی‌نظیر به انقلاب و کشور در مقاطع مختلف داشت و بدون تردید خدمات این یار سفر کرده از اذهان ملت رشید ایران پاک نخواهد شد.

نایب رئیس مجلس در بخش دیگری از سخنانش به اشاره به خدمات درخشان آیت‌الله مهدوی‌کنی به انقلاب و نظام، تصریح کرد: مدیریت مجلس خبرگان رهبری، تأسیس و اداره دانشگاه بزرگ امام‌ صادق (ع) و مسئولیت جامعه روحانیت مبارز تنها بخشی از خدمات این فقیه عالیقدر بود و به حق می‌توان ایشان را عضو هیئت امنای انقلاب اسلامی برشمرد.

باهنر اضافه کرد: ایشان تکیه‌گاه استواری برای نیروهای دلبسته به انقلاب، امام و مقام معظم رهبری بود که قطعاً از این به بعد نبود این بزرگوار بیش از پیش احساس خواهد شد.

نایب رئیس دوم مجلس در پایان خاطرنشان کرد: این ثلمه را به ساحت اقدس حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده ایشان تسلیت و برای آن روح عالی، علو درجات را مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما