شناسهٔ خبر: 1839699 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

باهنر در مجلس:

آیت‌الله مهدوی کنی را باید عضو هیات امنای انقلاب اسلامی دانست

خبرگزاری میزان: نایب رییس مجلس درگذشت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت و عنوان کرد: رییس فقید مجلس خبرگان رهبری را باید عضو هیات امنای انقلاب اسلامی دانست.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان: نایب رییس مجلس درگذشت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت و عنوان کرد: رییس فقید مجلس خبرگان رهبری را باید عضو هیات امنای انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، محمدرضا باهنر صبح امروز سه شنبه که در غیاب علی لاریجانی ریاست مجلس را برعهده داشت در گذشت حضرت آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

وی تصریح کرد: خبر رحلت عالم وارسته و مجاهد بزرگ حضرت آیت الله مهدوی کنی توسط مقامات بیمارستانی تایید شد و روح بلند ایشان به ملکوت اعلی پیوست.

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: به حقیقت آیت الله مهدوی کنی یاوری صدیق برای امام و رهبری بود و خدماتی کم نظیر و بعضا بی نظیر به امام و کشور داشت. بدون تردید خدمات این یار سفر کرده از اذهان ملت رشید ایران پاک نخواهد شد.

باهنر به سوابق آیت الله مهدوی کنی اشاره و تاکید کرد: مدیریت مجلس خبرگان رهبری و اداره دانشگاه بزرگ امام صادق، مسئولیت جامعه روحانیت مبارز تنها بخشی از خدمات این فقیه عالی قدر بود و به حق می توانیم ایشان را عضو هیات امنای انقلاب اسلامی برشمرد. آقای مهدوی کنی تکیه گاهی استوار برای نیروهای دلبسته به انقلاب، امام و رهبری بودکه از این به بعد قطعا نبود ایشان بیش از پیش احساس خواهد شد.

وی افزود: این ثلمه را به صاحت حضرت ولی عصر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و خانواده ایشان تسلیت می گوییم و برای آن روح عالی علو درجات را مسالت می کنیم.

نظر شما