شناسهٔ خبر: 1794626 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سبحانی‌نیا خبر داد

جلسه فراکسیون رهروان فردا باحضور لاریجانی برگزار می‌شود/ بررسی سفر هیأت پارلمانی به ژنو

خبرگزاری میزان: نایب رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس، با بیان اینکه نشست شورای مرکزی این فراکسیون فردا برگزار می‌شود، گفت:‌ در این نشست دستاوردهای سفر هیأت پارلمانی به ژنو بررسی می‌شود. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام حسین سبحانی‌نیا از برگزاری نشست شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس خبر داد و اظهار کرد: این نشست صبح فردا یکشنبه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای مرکزی فراکسیون برگزار می‌شود. نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس ادامه داد: در نشست فردا علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان اعزامی به اجلاس بین‌المجالس جهانی در ژنو توضیحاتی را درباره مذاکرات و دستاوردهای این سفر ارائه می‌کنند. وی گفت: همچنین در این نشست تحولات منطقه‌ای به‌ویژه بحران عراق و سوریه و یمن بررسی می‌شود. نایب رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس، با اشاره به بررسی لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در نشست علنی مجلس، گفت:‌ در نشست فردای این فراکسیون نحوه رسیدگی به این لایحه در صحن علنی بررسی می‌شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان: نایب رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس، با بیان اینکه نشست شورای مرکزی این فراکسیون فردا برگزار می‌شود، گفت:‌ در این نشست دستاوردهای سفر هیأت پارلمانی به ژنو بررسی می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام حسین سبحانی‌نیا از برگزاری نشست شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس خبر داد و اظهار کرد: این نشست صبح فردا یکشنبه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای مرکزی فراکسیون برگزار می‌شود.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس ادامه داد: در نشست فردا علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان اعزامی به اجلاس بین‌المجالس جهانی در ژنو توضیحاتی را درباره مذاکرات و دستاوردهای این سفر ارائه می‌کنند.

وی گفت: همچنین در این نشست تحولات منطقه‌ای به‌ویژه بحران عراق و سوریه و یمن بررسی می‌شود.

نایب رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس، با اشاره به بررسی لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در نشست علنی مجلس، گفت:‌ در نشست فردای این فراکسیون نحوه رسیدگی به این لایحه در صحن علنی بررسی می‌شود.

نظر شما