شناسهٔ خبر: 1789732 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

روزنامه اللواء لبنان گزارش داد؛

واقعیت عکس سیدحسن نصرالله با لباس نظامی در جمع رزمندگان مقاومت

روزنامه اللواء لبنان گزارش داد تصویری که در اخبار مربوط به حضور سید حسن نصرالله در جمع رزمندگان حزب الله در بقاع منتشر شده، مربوط به قبل است و ربطی به اقدام پنجشنبه شب سیدحسن ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از العالم، پس از حضور سیدحسن نصرالله با لباس نظامی در جبهه های شرقی نبرد با تکفیری ها در منطقه بقاع لبنان، برخی رسانه ها تصویری از دبیرکل حزب الله را با لباس نظامی منتشر کردند که در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشت، اما خبرگزاری لوا اعلام کرد این تصویر مربوط به سال 2005 است.

سایت خبری "الحدث نیوز" هم تأکید کرد که این عکس مربوط به سال 2005 و قبل از جنگ ژوئیه است و مربوط به بازدید سید حسن نصرالله از منطقه التفاح در جنوب لبنان می باشد.
سید حسن نصرالله با لباس نظامی

 

این عکس در ساعات روز گرفته شده است، درحالی که سیدحسن نصرالله پنجشنبه شب در جمع رزمندگان منطقه بقاع حضور یافته بود.

 

سیدحسن نصرالله پنجشنبه شب پس از دیدار با خانواده های شهدا نبرد با تکفیری ها در جبهه بقاع حضور یافت و باعث غافلگیری رزمندگان حزب الله شد.

 

دیدار اخیر دبیر کل حزب الله لبنان با رزمندگان این حزب در منطقه بقاع همچنان مورد توجه است به ویژه اینکه جنگ های شبانه بین نیروهای این حزب با تروریست های سوری همچنان ادامه دارد.

دبیرکل حزب الله لبنان بر قطعی بودن پیروزی مقاومت بر گروه های تکفیری تاکید کرد. سید "حسن نصرالله" گفت: ما تصمیم خود را برای مبارزه با تکفیری ها و تروریست ها گرفته ایم و هر چه این رویارویی بزرگ شاد و فشارها بر ما تشدید شود، به این مبارزه ادامه خواهیم داد.

سید حسن نصرالله افزود: نبرد قلمون آزمون اراده جنگ است و ما در این نبرد شرکت خواهیم کرد و با توکل بر خداوند شکست ما امکان پذیر نخواهد بود.

دبیرکل حزب الله خاطر نشان کرد: جایی برای تسلیم شدن در برابر دشمن تکفیری وجود ندارد و جانفشانی شهدای ما و دردهای مجروحان ما زمینه ساز پیروزی بزرگ خواهد شد، زیرا فشارها فرصت ساز و موفقیت آفرین است. همین مسئله باعث پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بیرون راندن اشغالگران اسرائیلی از لبنان شد.

دبیرکل حزب الله درباره عملیات هفته گذشته شبعا که مقاومت مسئولیت آن را برعهده گرفت، گفت: این عملیات پیامی برای آن بود که مقاومت با وجود تحولات منطقه و ایفای نقش ائتلاف رسانه ای علیه داعش، همچنان قدرتمند و آماده است و ضعیف نشده است.

سید حسن نصرالله افزود: دشمن صهیونیستی در اوایل ماه سپتامبر گذشته در شهرک عدلون در جنوب لبنان، به عمد تجهیزات شنود خود را در زمانی که مقاومت آن را کشف کرده بود و در حال خنثی کردن آن بود منفجر کرد که باعث شهادت حسن علی حیدر شد. صهیونیست ها با این اقدام می خواستند مقاومت را امتحان کنند و پاسخ آن انفجار شبعا بود.
 

نظر شما