شناسهٔ خبر: 1767327 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

همایش پژوهش و فناوری در دانشگاه پیام‌نور کازرون برگزار شد

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، همایش پژوهش و فناوری با حضور مسئولان استانی در دانشگاه پیام‌نور کازرون برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، اسدالله جعفری، سرپرست دانشگاه پیام‌نور کازرون امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور کازرون با تبیین نقش و اهمیت تحقیق و پژوهش بیان داشت: جایگاه پژوهش و تحقیق در توسعه همه جانبه کشور یک جایگاه ویژه ای است و در حقیقت تحقیق و پژوهش شاهراه ورود به خودکفایی و استقلال همه جانبه است.


وی افزود: تا جامعه‌ای از نظر علمی جایگاه مورد قبولی در جهان کنونی نداشته باشد، نمی‌تواند از استقلال سخن بگوید و حرکت گام به گام علم و دین ضامن رجعت دانشمند امروز به اصالت دیرینه خویش است.


سرپرست دانشگاه پیام‌نور کازرون تصریح کرد: امروز شاهد رویکرد علمی و پژوهش محوری دانشگاه پیام نور کازرون هستیم و با نگاهی کیفی درصدد حمایت و تشویق پژوهشگران به انجام پژوهش و بالا بردن سطح علمی دانشگاه می باشیم.


در ادامه محمدحسن صیف، مدیر پژوهشی دانشگاه پیام نور استان فارس با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور کشور بیشترین گرنت را به اعضای هیات علمی می دهد، بیان داشت: تأکید پژوهانه سال جاری، کاربردی بودن پژوهش است.


وی با بیان اینکه وضعیت پژوهشی دانشگاه پیام نور در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور کشور در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام رتبه هشتم را کسب کرده و در پایگاه جهانی نیز در میان دانشگاه‌های ایران رتبه نهم را از آن خود کرده است.


در ادامه این برنامه از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور کازرون تجلیل بعمل آمد.

نظر شما