شناسهٔ خبر: 1849649 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

7 آبان ماه؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در جشنواره هفته پژوهش و فناوري دانشگاه علوم پزشکي مشهد

فراخوان شرکت در جشنواره هفته پژوهش و فناوري دانشگاه علوم پزشکي مشهد از امروز در این دانشگاه منتشر شد و اعضای هيات علمي و ساير محققان دانشگاه تا هفتم آبان ماه برای نام‌نویسی در این جشنواره مهلت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "خبرگزاری دانشجو" از مشهد، جشنواره هفته پژوهش و فناوري دانشگاه علوم پزشکي مشهد با هدف گسترش روحيه تحقيق و پژوهش و جلب مشارکت حداکثري خانواده بزرگ محققان دانشگاه و استفاده از توان و استعداد علمي و نيز پاسداشت تلاش آنان در اين عرصه برنامه ريزي شده و برگزار مي‌شود.

 

در سال جاري اين جشنواره با شيوه‌اي جديد برگزار مي‌شود و در تهیه شيوه نامه جشنواره هفته پژوهش و فناوری که مهمترین بخش آن انتخاب محققین و فن آوران برگزیده است، سعی شده تا حد امکان نقطه نظرات اعضای هیات علمی لحاظ شود.

 

به منظور ايجاد ثبات و امکان برنامه‌ريزي بهتر، شیوه نامه مذکور به مدت سه سال آینده با حداقل اصلاحات ادامه می‌يابد. این شیوه نامه از طريق http://www.mums.ac.ir/shares/research/executive/jadid/shivenameh.pdf قابل دسترسي است.

 

بر اساس اين گزارش، در جشنواره پژوهش و فناوري سال 1393 تمامی مستنداتي که مربوط به بازه زمانی جشنواره (سال 1392 شمسي یا 2013 ميلادي) بوده و در نرم افزار پژوهان ثبت و تاييد شده باشد ملاک عمل خواهد بود. لازم است محققين ضمن تکمیل مستندات فعاليت‌هاي پژوهشي خود در سامانه پژوهان، ضمائم و پيوست‌هاي مورد نياز مطابق شيوه نامه را که از طریق پژوهان قابل ثبت نیست به آدرس ایمیل جشنواره ( researchfestival@mums.ac.ir) ارسال کنند.

 

اعضای هيات علمي و ساير محققان دانشگاه تا هفتم آبان ماه مهلت دارند با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني معاونت پژوهش و فناوري به نشاني http://www.mums.ac.ir/research/fa/researchfestival نسبت به نام نويسي اقدام کنند.

نظر شما