شناسهٔ خبر: 1741304 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

واعظی:

تعامل دولت و مجلس در تسریع امور دستگاه ها موثر است

واعظی سرمایه دولت یازدهم را ایجاد همبستگی در داخل کشور عنوان و ابراز امیدواری کرد با برگزاری اینگونه گردهمائی ها و تبادل نظرات بتوان هم روابط بین دستگاه های اجرایی را با یگدیگر و هم تعامل با مجلس را مناسب کرد.

صاحب‌خبر -

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پاسخگویی مناسب دولت به مجلس شورای اسلامی برآیند تعامل خوب معاونین پارلمانی دستگاهها با نمایندگان مجلس است که در پیشبرد سریع امور دستگاهها موثر خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پنجمین نشست معاون امور مجلس رییس جمهور با حضور وزیر، معاونین، مشاورین و مدیران کل امور مجلس دستگاه های اجرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونین وی، برگزار شد.

محمود واعظی در این نشست با اشاره به اهمیت مجلس، گفت: در کشورهایی که نمایندگان مجلس، نمایندگان حقیقی مردم هستند، اهمیت مجلس برای دولت بسیار است و در دولت یازدهم نیز که بنای تعامل و همکاری دارد این اهمیت مضاعف تر است.

وزیر ارتباطات پاسخگویی مناسب دولت به مجلس را برآیند تعامل خوب معاونین پارلمانی دستگاه ها با نمایندگان مجلس دانست و گفت: نتیجه تعامل مناسب معاونین پارلمانی دستگاه ها، در پیشبرد سریع امور دستگاه ها خود را نشان می دهد.

وی با اشاره به برنامه های بیشمار و فرصت کوتاه دولت ها، گفت: ما به عنوان خدمتگزار مردم فرصت کمی داریم تا به تعهدات خود نسبت به نظام و مردم عمل کنیم از این رو، باید تلاش کنیم با برقراری آرامش بین دولت و مجلس، بیشتر به اهداف خود نزدیک شویم.

واعظی سرمایه دولت یازدهم را ایجاد همبستگی در داخل کشور عنوان و ابراز امیدواری کرد با برگزاری اینگونه گردهمائی ها و تبادل نظرات بتوان هم روابط بین دستگاه های اجرایی را با یگدیگر و هم تعامل با مجلس را مناسب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور نیز با تاکید بر تعامل بین دولت و مجلس گفت: باید تعامل بین قوا به حداکثر رسد چرا که به هر میزان این تعامل بیشتر شود به نفع مردم و توسعه کشور است.

انصاری از تعامل مثبت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: تعامل مثبت وزارت ارتباطات با مجلس در توسعه ICT کشور موثر بوده است.

وی ادامه داد: براساس شاخص های ارزیابی که در دولت داریم وزارت ارتباطات تعامل سازنده و مثبتی را با مجلس داشته است و با توجه به اهتمام دولت یازدهم نسبت به برقراری تعامل وزارتخانه ها با مجلس از عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رضایت داریم.

معاون پارلمانی رییس جمهوری اظهار داشت: حضور واعظی در مجلس، شرکت در جلسات کمیسیون ها و پاسخگویی به نمایندگان مجلس نشان می دهد وزارت ارتباطات نسبت به دغدغه های مردم و نمایندگان منتخب آنان اهمیت قائل است.

انصاری در همین ارتباط به سفرهای استانی وزیر و برگزاری جلسات با مجامع استانی اشاره کرد و گفت: وزارت ارتباطات در راستای تعهدات خود نسبت به نظام و مردم همواره تلاش داشته سطح تعامل دولت و مجلس را افزایش دهد.

نظر شما