شناسهٔ خبر: 17146429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نامگذاری هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به نام شهدای چوار

رئیس هیات مدیره باشگاه شهدای چوار 65 از نامگذاری هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به نام شهدای زمین فوتبال چوار خبرداد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت‌الله هاشم‌بیگی با بیان اینکه طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با فدراسیون فوتبال و سازمان نامگذاری هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به نام شهدای چوارلیگ، هفته بیست و دوم این رقابت های به نام شهدای چوار نامگذاری شده افزود:  در روزهای 26، 28 و 29 بهمن  و در جریان هشت رقابت این هفته مراسم بزرگداشت شهدای چوار برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در  شهرآورد استقلال و پرسپولیس که روز 24 بهمن انجام می‌شود، نیز مراسم ویژه‌ای برای بزرگداشت شهدای زمین فوتبال چوار در نظر گرفته شده  افزود: در حال حاضر ستاد ویژه‌ای در تهران تشکیل داده‌ایم که برخی از بزرگان فوتبال و تعدادی از بازماندگان و خانواده معظم شهدای چوار از جمله فرزند شهید هزاوه عضو آن هستند.
در 23 بهمن سال 65، هواپیماهای رژیم بعثی زمین مسابقه فوتبال بین تیم‌های منتخب چوار و منتخب جوانان ایلام را بمباران کردند که در این فاجعه تلخ 15 نفر از داوران، بازیکنان،مربیان و تماشاگران به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر نیز به درجه جانبازی نایل آمدند.

نظر شما