شناسهٔ خبر: 17056674 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شب گذشته؛

آتش‌سوزی بازار بزرگ صفویه کاشان توسط آتش‌نشانان مهار شد

شب گذشته شعله‌های آتش بازار بزرگ صفویه کاشان با حضور به موقع و تلاش نفسگیر و با به کارگیری تجهیزات لازم توسط آتش‌نشانان مهار شد.

صاحب‌خبر -

شب گذشته شعله‌های آتش بازار بزرگ صفویه کاشان با حضور به موقع و تلاش نفسگیر و با به کارگیری تجهیزات لازم توسط آتش‌نشانان مهار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان مدیر عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان ذر گفتگو با خبرنگاران گفت: به دنبال تماس تلفنی، مقارن ساعت ۲۱:۴۰ یکشنبه(۲۱ / ۲ / ۹۳) در مورد وقوع آتش سوزی پاساژ به سامانه ۱۲۵، بلافاصله گروه‌های اطفاء حریق و امداد و نجات از ایستگاه‌های ۱،۲ و ۴ به محل آتش سوزی در خیابان شهید رجایی، اعزام و با مهار حریق از گسترش حریق به مغازه‌های مجاور جلوگیری به عمل آوردند.

محمد توکلی گفت: این آتش سوزی از انبار پوشاک عمده فروش لباس زنانه در طبقه دوم مجتمع شروع و در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی مغازه کاملا شعله ور و دود غلیظ تمام قسمت‌های ساختمان پاساژ را فرا گرفته بود.

توکلی افزود: حادثه دیگری نیز ساعت ۲۱ شب گذشته در شهرک صنعتی راوند - کاشان به وقوع پیوست که در آن حریق گسترده انبار نگهداری مواد و ضایعات کارخانجات ریسندگی و بافندگی دچار حریق شده بود که با حضور خودرو‌ها و نیروهای عملیاتی ایستگاه‌های ۱-۳ - ۴ مهار شد.

وی در پایان ضمن رعایت نکات ایمنی در مکان‌های عمومی و مراکز خرید را متذکر شد: ایجاد زیر ساخت‌ها و امکانات لازم جهت پیشگیری و یا رویارویی با حوادثاحتمالی با نصب خاموش کننده در هر واحد صنفی، اجرای سیستم اعلام حریق اتوماتیک در کل ساختمان و غیره را در جهت موارد ایمنی این اماکن ضروری اعلام کرد.

نظر شما