شناسهٔ خبر: 1705237 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در جمع خبرنگاران

فدایی: فراگیری روحانیت نقش اساسی در همگرایی اصولگرایان دارد

دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: ساز و کار وحدت میان اصولگرایان جای بحث دارد اما محوریت روحانیت و فراگیری آن نقش اساسی در همگرایی میان اصولگرایان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در حاشیه نشست همگرایی اصولگرایان که عصر امروز برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به ضرورت همگرایی و وحدت میان اصولگرایان اظهار داشت: هر جلسه‌ای که در راستای همگرایی باشد، مفید است.

دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: ساز و کار وحدت میان اصولگرایان جای بحث دارد اما محوریت روحانیت و فراگیری آن، نقش اساسی در همگرایی میان اصولگرایان دارد.

فدایی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درخصوص اینکه برخی اصلاح‌طلبان تندرو ائتلاف با اصولگرایان سرشناس را مطرح کرده‌اند و به اعتقاد شما این جلسات تا چه اندازه می‌تواند این طرح‌ها را ناکام کند، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب، جریانات رادیکالی بوده اند که در چارچوب انقلاب حرکت نمی‌کردند و وحدت را از بین می‌بردند و به همین جهت با همگرایی و هم‌افزایی میان اصولگرایان می‌توان از آسیب‌رسیدن به جریان اصولگرایی جلوگیری کرد و این جلسات هم می‌تواند به این مهم کمک کند.

انتهای پیام/

نظر شما