شناسهٔ خبر: 1658235 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تابستان خود را چگونه گذراندید

حالا که دیگر تابستان دارد تمام می شود و ما آمده ایم به مدرسه و آقای معلم یک انشا به ما گفته است بنویسیم در باره ی اینکه تابستان خود را چگونه گذراندید من هم این انشا را نوشتم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، به‌گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو در آخرین به‌روزرسانی وبلاگ بی‌شوخی آمده است:

 

انشا ! :

 

به نام خدا. حالا که دیگر تابستان دارد تمام می شود و ما آمده ایم به مدرسه و آقای معلم یک انشا به ما گفته است بنویسیم در باره ی اینکه تابستان خود را چگونه گذراندید من هم این انشا را نوشتم.

 

امسال تابستان را بسیار خوب شروع کردیم . به غیر آن تکماده ی که من را تا آخر تابستان اذیت می کرد بقیه ی چیزها خوب بود . با این حال من فکر می کنم که باعث افتخار پدر و مادرم هستم چون پدرم می گفت که چشم همه را کور کرده ای با این نمره های درخشانت .

 

ما امسال یکماه از تابستان خودمان را در ترافیک جاده های شمال گذارندیم. جای شما خالی خیلی خوش گذشت هرچند که به شمال نتوانستیم برسیم و عاقبت دور زدیم و برگشتیم اما مجموعا خوب بود چون تازه اینترنت 3G را هم راه انداخته بودند و همه سرشان توی گوشی موبایلشان بودوکلی دانلود کردیم .

 

حالاکه فکر می کنم یکماه از تابستان را هم پای تلوزیون بودیم و داشتیم بازی های جام جهانی و والیبال و کشتی را می دیدیم .من به پدرم گفته ام امسال زنگ ورزش به جای فوتبال می روم والیبال . کشتی هم که زنگ های تفریح ، با بچه ها می گیریم . هرچند که ما می دانیم فوتبالیستها پولهای زیادی می گیرند اما دیگر گول این چیزها را نمی خوریم . والیبالی ها هم خفن تر هستند و هم جهانی تر از فوتبالی ها.آن روزها دلم برای بچه های غزه می سوخت که نمی توانند راحت جام جهانی را ببینند.

 

ما یک روزهم توی اینترنت بودیم دیدیم مردم شُر وشُر آب یخ می ریزند توی سرشان .نمی دانم ولی من هم امتحان کردم و مادرم من را سه روز از خانه بیرون کرد . هرچند چالش خاک هم بود و می خواستم آن را امتحان کنم ولی می دانستم که نه من تحمل خاک ریختن روی سرم را دارم و نه تحمل تنبیه مادرم را . آنجا هم دلمم برای بچه های غزه سوخت که چرا هی خاک و نخاله روی سرشان می ریزند.

 

این بود انشا ی من .

 

 

 

منبع: بزنگاه

نظر شما