شناسهٔ خبر: 16168481 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حجت‌الاسلام محمودی در نشست خبری مطرح کرد

حضور ۸۶۰ خبرنگار و عکاس داخلی و خارجی برای پوشش مراسم ۱۳ آبان

رئیس شورای هماهنگی استان تهران اظهار داشت: 110 خبرنگار وعکاس خارجی و 750 خبرنگار، عکاس و تصویربردار از رسانه‌های داخلی مراسم 13 آبان در استان تهران را پوشش خواهند داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت برگزاری برنامه‌های یوم الله 13 آبان برگزار شد گفت: با اشاره به سخنان امام (ره) در رابطه با مبارز با استکبار جهانی در مورد برگزاری مراسم‌های روز 13 آبان در استان تهران گفت: پنجشنبه 13 آبان ساعت 10 صبح این مراسم از مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان آیت الله طالقانی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد در این مراسم سردار سلامتی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران سخنرانی خواهند کرد و برنامه‌های متنوعی مانند قرائت بیانیه دانشجویان و دانش آموزان و اجرای سرود و مداحی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد همچنین دانشجویان تهرانی ساعت 8 و 30 دقیقه صبح در دانشگاه امیر کبیر تجمع می‌کنند و از آنجا تا لانه جاسوسیی آمریکا راهپیمایی خواهند کرد.

محمودی تاکید کرد: برگزاری 12 ایستگاه نقاشی برای دانش آموزان در این راهپیمایی پیش بینی شده است. 

رئیس شورای هماهنگی استان تهران اظهار داشت: 110 خبرنگار وعکاس خارجی و 750 خبرنگار، عکاس و تضویربردار از رسانه‌های داخلی مراسم 13 آبان در استان تهران را پوشش خواهند داد.

محمودی اضافه کرد: با سازمان‌های اتوبوسرانی و مترو هماهنگی‌های لازم انجام شده تا از مناطق مختلف مردم بتوانند در راهپیمایی حضور داشته باشند. 

وی ادامه داد: همجنین امکانات خدماتی دیگری را برای راحتی راهپیمایان در نظر گرفتیم و در برگزاری مراسم این روز تمام سازمان‌ها نهادها و مراکز تاثیرگذار پای کار آمدند البته باز جای کار وجود دارد و برای مبارزه با استکبار همه باید تلاش کنند. 

وی اضافه کرد: دوستان ما در شهرداری تهران طرح‌های بسیار زیبایی را از هنرمندان و گرافیست‌ها در این روز به نمایش خواهند گذاشت که مطمئنا این طرح ها برای مردم جالب خواهد بود.

محمودی ادامه داد در مدارس و دانشگاه‌ها مراسم های مختلی را در رابطه با روز استکبار ستیزی خواهیم داشت و همچنین تریبون دانش آموزی با عنوان دشمنی آمریکا از توهم تا واقعیت در حال برگزاری است. 

رئیس شورای هماهنگی استان تهران گفت: علاوه بر مراسمی که در مقابل لانه جاسوسی برگزار می‌شود در 38 نقطه استان تهران مردم این استان روحیه استکبارستیزی خود را به نمایش خواهند گذاشت. 

وی با بیان اینکه روز 13 آبان صرفا برای تذکر یک واقعه نیست گفت: جلوه‌های استکبارستیزی امروز در داخل و خارج باید مشخص باشد امروز در داخل کشور برخی تفاله‌های استکبار تحرکاتی را انجام دادند که نشان می دهد مردم انقلابی ما امروز باید به مسئله استکبارستیزی بیش از پیش توجه کنند و باید در مقابل جریانات نفوذی بایستند.

وی خاطرنشان کرد با توجه به این اتفاقات که اخیرا صورت گرفته در شهر مقدس قم در روز 13 آبان پس از برگزاری مراسم این روز علما، بزرگان و روحانیون در مدرسه فیضیه تجمع خواهند کرد و این حرکات تفاله‌های استکبار را محکوم می کنند و انشاءالله رسانه ها پوشش مناسبی از این تجمع داشته باشند. 

وی در رابطه با اقدام اخیری که صورت گرفته گفت: در روزهای اخیر برخی‌ها با عنوان روز ساختگی کوروش دور هم جمع شدند و شعارهایی را دادند که با انقلاب و اندیشه امام در تضاد است. آنها به مقدسات ما توهین کردند. نفوذ از همین جا صورت می گیرد و اگر علما روحانیون و رسانه ها به موقع موضع گیری نکنند با مشکل روبرو خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما