شناسهٔ خبر: 16168097 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

تجمع روحانیون در مدرسه فیضیه در ۱۳ آبان

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام محمودی از تجمع روحانیون و علما در مدرسه فیضیه قم در روز ۱۳ آبان با هدف محکوم کردن تفاله های استکبار در روزهای اخیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و رئیس ستاد برگزاری یوم الله 13 آبان در استان تهران امروز در نشست خبری اعلام برنامه های مراسم 13 آبان گفت: مراسم 13 آبان پنجشنبه راس ساعت 10 مقابل لانه جاسوسی با سخنرانی سردار سرتیپ سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران و با مداحی اقای بهمنی برگزار می شود. برنامه های متنوع مثل گروه سرود و قرائت بیانیه دانش اموزی و دانشجویی را نیز در این مراسم خواهیم داشت.

 

محل استقرار خواهران در قسمت شرقی و محل استقرار برادران در قسمت غربی جایگاه است.

 

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: دانشجویان در روز 13 آبان ساعت 5/8 صبح مقابل دانشگاه امیرکبیر تجمع می کنند و تا مقابل لانه جاسوسی تظاهرات می کنند در 13 آبان امسال مراسم رمی استکبار توسط دانش اموزان صورت می گیرد.

 

همچنین مجوز برای برپایی ایستگاههای صلواتی و فرهنگی در خیابان طالقانی صادر شده است.

 

وی با بیان اینکه 160 خبرنگار و عکاس در تهران مراسم 13 آبان را پوشش می دهند عنوان کرد: 110 خبرنگار و عکاس خارجی از 53 رسانه خارجی مراسم 13 آبان را پوشش می دهند. 750 خبرنگار عکاس و تصویربردار داخلی از 55 رسانه داخلی مراسم 13 آبان را پوشش خواهند داد با شرکت واحد اتوبوسرانی هماهنگی لازم به عمل آمده تا مردم را از محلات پایگاههای بسیج مدارس و مساجد به محل برگزاری مراسم انتقال دهند با شرکت مترو نیز هماهنگی هایی مبنی بر افزایش تعداد قطارها صورت گرفته است.

 

همچنین استقرار تانکرهای آب و سرویسهای بهداشتی سیار و حضور نیروهای هلال احمر آتش نشانی و اورژانس را نیز در روز برپایی مراسم پیش بینی کردیم.

 

رییس ستاد برگزاری یوم الله 13 آبان در استان تهران خاطرنشان کرد: سعی بر آن است که ساعت 5/11 مراسم به پایان برسد و مردم بتوانند به نماز ظهر برسند در موزه شهدا آمادگی برای برپایی نماز جماعت وجود دارد برای بزرگداشت روز 13 آبان همه سازمانها پای کار آمده اند و حق هم همین است روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یعنی هر کس دغدغه استکبارستیزی دارد در هر جایی است که باید پای کار بیاید ما در جهت استکبارستیزی کارهای وسیعتری نیز می توانیم انجام دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات خوبی برای مراسم 13 آبان صورت گرفته است با پیایی کمپین استکبارستیزی در 250 سازه شهری طرحهای زیبا از هنرمندان در شهر به نمایش گذاشته شده است برگزاری نشستهای روشنگری در پایگاههای بسیج و مساجد برپایی نمایشگاهها در سطح مدارس و برگزاری مراسم ضداستکباری در یگانهای نظامی و اکثر دانشگاهها با حضور اساتید توسط سازمان بسیج دانشجویی پیش بینی شده است. نمایشگاه کاریکاتور حقوق بشر در ایستگاههای مترو و رونمایی از چند کلیپ استکبارستیزی و همچنین تریبون دانش اموزی را به مناسبت 13 آبان شاهد خواهیم بود. در 13 نقطه استان تهران مردم استان تهران روحیه استکبارستیزی را به نمایش می گذارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمودی خبرنگاران را بازوی قوی مراسم خواند و افزود: 13 آبان صرفاً برای این نیست که یک واقعه را تذکر دهیم جلوه های استکبارستیزی باید امروز مشخص باشد امروز در داخل کشور برخی تفاله های استکبار کارهایی را انجام داده اند که بیانگر این است که ملت ایران اهل بصیرت و پایبند ارزشهای انقلاب هستند امروز باید استکبارستیزی خود را حفظ و تقویت کنیم و در برابر جریانهای نفوذی و ایادی استکبار با تمام وجود بایستیم.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از تجمع علما و روحانیون در مدرسه فیضیه قم در روز 13 آبان خبر داد و افزود: با توجه به برخی اتفاقات که در روزهای اخیر توسط تفاله های استکبار رخ داده است در قم مرکز روحانیوت علما و حوزویان در روز 13 آبان در مدرسه فیضیه تجمع و حرکت تفاله های استکبار را محکوم می کنند. در روزهای اخیر تحت عنوان روز کوروش تجمعی شکل گرفته و شعارهای ضدانقلاب به گوش رسید شعارهایی که با حرکت امام (ره) در تضاد بود نفوذ از این جاها شکل می گیرد انشااله که مراسم 13 آبان هر چه پرشکوه برگزار شود قطعا هر خبرنگاری که در روز 13 آبان حضور داشته باشد اجر و پاداش الهی خواهد داشت.

 

 

 

نظر شما