شناسهٔ خبر: 16128005 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

آمریکا سومین کشور افسرده جهان

مرکز مقابله با بیماری های روانی در آمریکا اعلام کرد: هر سال تقریباً از هر پنج آمریکایی بزرگسال یک نفر بیماری روانی را تجربه می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت دفاع آمریکا و گزارش «موسسه ملی بهداشت روانی» آمریکا، افسردگی یکی از رایج ترین اختلالات روانی در آمریکا است و بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، آمریکا سومین کشور افسرده جهان است.

«اتحاد ملی برای مقابله با بیماری های روانی» نیز گزارش داده است، هر سال تقریبا از هر پنج آمریکایی بزرگسال یک نفر به نوعی بیماری روانی را تجربه می کند.

با توجه به چنین گزارش هایی، برای مبارزه با افسردگی باید اقدامات مفیدی انجام شود. «مرکز ملی فناوری و ارتقاء سلامت از راه دور» با کمک وزارت امور کهنه سربازان آمریکا نرم افزارهایی را برای تشخیص افسردگی و مقابله با آن برای تلفن های همراه طراحی کرده اند زیرا معتقدند این روزها هیچ چیزی بیش از نرم افزارهای تلفن های همراه در دسترس عموم نیست.

پنتاگون در پایگاه اینترنتی خود شش نرم افزار را برای تلفن های همراه معرفی کرده است تا کاربران به کمک آنها بتوانند علائم افسردگی را در خود بیابند و مدیریت کنند.
 

نظر شما