شناسهٔ خبر: 15751864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صحبت های بازیکنان پتروشیمی بعد از شکست ONGC

بازیکنان پتروشیمی بندرامام بعد از پیروزی مقابل نماینده هند از دو روز نخست جام باشگاه ها صحبت کردند.

صاحب‌خبر -
صحبت های بازیکنان پتروشیمی بعد از شکست ONGCبه گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از باشگاه پتروشیمی بندرامام؛ نماینده بسکتبال کشورمان در دومین مسابقه جام باشگاه های آسیا با نتیجه 95 بر 51 نماینده هند را شکست داد. بازیکنان پتروشیمی معتقدند تیمشان در هر بازی هماهنگتر می شود و در آینده بازی های بهتری انجام می دهند.
 
موسی نبی پورسنتر این تیم که امروز مقابل ONGC هند عملکرد مناسبی داشت درباره این رقابت می گوید:«بازی خوبی بود. هندی ها ازسنترهای خوبی بهره می برند. به نظرم دو دیدار اول می تواند بهترین مسابقه تدارکاتی برای هماهنگی تیم ما باشد. امیدوارم در جمع چهار تیم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.»
 
او در ارتباط با تیم های همگروهش نیز تاکید می کند: «نسبت به چین درگروه سخت تری قرار گرفته ایم. مسابقه ما مقابل الریاضی سخت خواهد بود و امیدواریم با بازی خوب به عنوان صدرنشین صعود کنیم.»
 
آتشی: از نظر دفاعی مستحکم می شویم

مهراد آتشی که در کنار جرالد رابینسون با 14 پوئن از امتیازآورترین بازیکنان میدان بودند، می گوید: "هنوز بدنمان به شرایط آب و هوایی اینجا عادت نکرده است. سعی می کنیم در کارهای دفاعی مستحکم تر عمل کرده و به فینال برویم."
 
وی ادامه می دهد:" هر گروه مرحله مقدماتی دو تیم متوسط هم دارد اما باید از این فرصت ها استفاده کرده و از لحاظ فنی نزدیک شویم. .ضمن اینکه این دوره از بازی ها سطح بالایی دارد و از قویترین دوره های جام باشگاههای آسیاست.»
 
مشایخی: تیم هند را ندیده بودیم
 
سجاد مشایخی که به عنوان یارکمکی در کنار تیم  پتروشیمی قرار گرفته است، درباره این بازیها می گوید: «هندی ها دیروز استراحت داشتند و مسابقه ای از آنها ندیده بودیم، اما تیم توانست خوب کار کند. هر روز که می گذرد بازیها سخت تر و سنگین تر می شود و هدف ما مراحل بالاتر است.»
 
او درباره همگروهی با تیم های الریاضی لبنان، الریان قطر، ONGC هند و پائیان چین تایپه هم تاکید می کند:«گروه سختی داریم. الریاضی و الریان تیم هایی هستند که سرمایه گذاری خوبی کرده و بازیکنان خارجی با کیفیتی را جذب می کنند. ولی هدف ما قهرمانی و رسیدن به فینال است."
 
مشایخی درباره اخراج در بازی قبل توضیح می دهد: "من در یک صحنه اعتراض کردم و نخستین تکنیکال را گرفتم اما بعد از آن داور فکر کرد حرفی به او زدم  و  تکنیکال دوم را داد. هر چند که اشتباه کرده بود. بعد هم در صحبت با کادر فنی اشتباهش را قبول کرد. به هر حال من بازیکن کمکی این تیم هستم و برای رساندن این تیم به اهدافش تمام انرژی خود را می گذارم. این تیم را همانند تیم خودم می دانم و امیدوارم با هم به قهرمانی برسیم."

نظر شما